Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

20kg levy selkään, niin ei tarvi kovin pitkiä settejä tehdä. Ainakaan minun, mutta olenkin heikko plösö.
Kokeilin arvoinen. Mutta ehkä mun kannattaa aloittaa siitä 1,25 levystä.

Touko Aalto ex-jääkaappipakastin. Oli totta eli ei, mutta mitähän tällä tarinalla haetaan? Toukoa kiusattiin ja se rupes lihoomaan?
https://www.is.fi/muutlajit/art-2000005467419.html
24130002_546292569044426_6616422036158219565_n.jpg

Nää virheet on kyllä melkosia

"HAASTATTELUUN on varattu lohileipää, mutta Touko Aalto ei sitä syö. Selviää, että Aalto ei olekaan sekasyöjä – vaikka hän on niin kertonut aiemmissa haastatteluissa.
Hän kertoo olevansa nykyisin vegaani. Vegaanit eivät syö mitään eläinperäistä.
Silti Aalto kaataa kahviinsa tavallista maitoa. Kauramaitoa saisi kahvilan tiskiltä. Mutta hän ei jaksa lähteä sitä hakemaan."

https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000005397803.html

Ostin purkillinen maapähkinävoita viime viikolla, mutta en oo vielä uskaltanut maistaa. Kaikki (minulle) uusi epäilyttää.

Se maistuu kovasti maapähkinälle. Ei maistu minulle, vaikka pähkinät pienissä määrin menevätkin.

Se maistuu kovasti maapähkinälle. Ei maistu minulle, vaikka pähkinät pienissä määrin menevätkin.

No se tässä vähän epäilyttää, kun en mikään pähkinöiden suuri ystävä ole. Silti ajattelin kokeilla, että jos vaikka vahingossa tykkäisin.

No se tässä vähän epäilyttää, kun en mikään pähkinöiden suuri ystävä ole. Silti ajattelin kokeilla, että jos vaikka vahingossa tykkäisin.
Mulla just yks kaveri osti mun kehotuksesta maapähkinävoita, vaikkei olekaan mikään iso maapähkinöiden ystävä. Ei kuulemma uppoa, syy: maistuu ihan liikaa maapähkinältä.

Mutta tottahan se on, että Nutella on kyllä parempaa. Ja jenkkien suosima cookie butter myös! :kuola:

Back
Ylös Bottom