Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Maananta, yhtä mukava päivä kuin perrrjantai.

Jos maanantaissa on jotain vikaa, niin silloin on hyvä tarkastella omaa toimintaa. Miksi maanantai olisi kurja, kun se voi olla yhtä makia kuin muutkin päivät.
Koska lainaa on enemmän kuin omaisuutta ja olen koko ikäni ollut aamu-uninen iltavirkku. Tämä ei sovi agraariyhteiskuntaamme.
Vaikkakin saisin liukujen turvin tulla vaikka 9:ksi töihin, herään kummiskin kun vaimo lähtee töihin ja toisaalta vituttaisi olla kotona vasta 17:30 tienoilla.

Älyllistä maanantaita, terve.

Screenshot 2017-11-27 09.53.58.webp

Koska lainaa on enemmän kuin omaisuutta ja olen koko ikäni ollut aamu-uninen iltavirkku. Tämä ei sovi agraariyhteiskuntaamme.
Vaikkakin saisin liukujen turvin tulla vaikka 9:ksi töihin, herään kummiskin kun vaimo lähtee töihin ja toisaalta vituttaisi olla kotona vasta 17:30 tienoilla.
Mulla on sama ongelma ja ärsyttää kun koko yhteiskunta toimii aamuvirkkujen kellon mukaan. Pitäis varmaan alkaa lottovoittajaksi niin saa tehdä melkein mitä haluaa melkein milloin haluaa.

Tästä päästään muuten aasinsillalla kellojen siirtämiseen, kun siitä on ollut puhetta josko siitä voisi luopua. Mun vuorokausirytmiin sopisi kaikkein hienoiten se, että kesäaika otettaisiin normasliajaksi. En mä aamun valoisella tunnilla tee mitään, vaan mieluummin ottaisin sen iltapäivään. Sit taas jotkut tutkijat on ehdotelleet, että sen pitäisi olla ihmisten hyvinvoinnin kannalta toisinpäin, että otetaan nykyisestä normaaliajasta vielä tunti taaksepäin, että aurinko nousisi vielä aiemmin. Tuossa ei ole kyllä mun kannalta järjen hiventä.

Samoin äänioikeus pitäisi evätä tietynlaisilta ihmisiltä, miehiltä sekä naisilta.

Kukas sitten sais aanestaa? Sukupuoleton hemafrodiitti seka transistori?
Tosin kohta niillakin jo demokratian saa aikaiseksi kun kaikenmaailman lepso- ja hinttiperheet ovat kovaa vauhtia kasvattamassa sukupuolineutraaleja lapsia.

Mieluummin aamulla hämärää mahdollisimman pitkään, että ei keväisin tarvis alkaa heräillä aamuviiden ja - neljän aikoihin joka aamu auringon noustessa. Eli kesäaika tai vielä siitä tunti eteenpäin optimi ja siinä pysyttäis ympäri vuoden. Onhan niitä pimennysverhoja (ja foliota :david:) olemassa, mutta kun on äärimmäisen herkkä sille lisääntyvälle valolle, saa kesät muutenkin viettää jatkuvassa univelassa. On niin harvinaista herkkua nyt, kun saa nukuttua 8-9 tuntia kellon soimiseen tai vapaalla aamukasiin asti ihanassa pimeydessä, että alkaa epäillä olevansa suurin piirtein sairas jollain lailla. Olispa kaamos ympäri vuoden...

Kukas sitten sais aanestaa? Sukupuoleton hemafrodiitti seka transistori?
Tosin kohta niillakin jo demokratian saa aikaiseksi kun kaikenmaailman lepso- ja hinttiperheet ovat kovaa vauhtia kasvattamassa sukupuolineutraaleja lapsia.

No mietis nyt kuinka kävi kun kaikenmaailman elämäm_koululaisille annataan äänioikeis. Kuinkas kävi kun Perus S sai paljon ääniä.
Enempää mun ei varmaan kannata julkisesti politiikasta kommentoida.

No mietis nyt kuinka kävi kun kaikenmaailman elämäm_koululaisille annataan äänioikeis. Kuinkas kävi kun Perus S sai paljon ääniä.
Eihän tuosta mitään varsinaista pahaa koidu kansantaloudelle. Toista se on, kun viher-vasemmisto pääsee rulettamaan.

Mulla on sama ongelma ja ärsyttää kun koko yhteiskunta toimii aamuvirkkujen kellon mukaan. Pitäis varmaan alkaa lottovoittajaksi niin saa tehdä melkein mitä haluaa melkein milloin haluaa.

Tästä päästään muuten aasinsillalla kellojen siirtämiseen, kun siitä on ollut puhetta josko siitä voisi luopua. Mun vuorokausirytmiin sopisi kaikkein hienoiten se, että kesäaika otettaisiin normasliajaksi. En mä aamun valoisella tunnilla tee mitään, vaan mieluummin ottaisin sen iltapäivään. Sit taas jotkut tutkijat on ehdotelleet, että sen pitäisi olla ihmisten hyvinvoinnin kannalta toisinpäin, että otetaan nykyisestä normaaliajasta vielä tunti taaksepäin, että aurinko nousisi vielä aiemmin. Tuossa ei ole kyllä mun kannalta järjen hiventä.

Saa nousta. Mua ei häiritse.
Mua lähinnä ärsyttää kellojen siirrossa se, kun minulta viedään tunti viikonlopusta. Muuten on ihan sama.

Mieluummin aamulla hämärää mahdollisimman pitkään, että ei keväisin tarvis alkaa heräillä aamuviiden ja - neljän aikoihin joka aamu auringon noustessa. Eli kesäaika tai vielä siitä tunti eteenpäin optimi ja siinä pysyttäis ympäri vuoden. Onhan niitä pimennysverhoja (ja foliota :david:) olemassa, mutta kun on äärimmäisen herkkä sille lisääntyvälle valolle, saa kesät muutenkin viettää jatkuvassa univelassa. On niin harvinaista herkkua nyt, kun saa nukuttua 8-9 tuntia kellon soimiseen tai vapaalla aamukasiin asti ihanassa pimeydessä, että alkaa epäillä olevansa suurin piirtein sairas jollain lailla. Olispa kaamos ympäri vuoden...
Se on itselle oikeastaan ihan sama, mikä aika otetaan, kunhan sitä ei saatana siirrellä mihinkään suuntaan sitten enää koskaan!

Minä nukun tulpat korvissa ja "silmälappu" silmillä pimennysverho alhaalla kesät-talvet kuitenkin.

e. Mutta joo, iltapäivälle ennemmin aurinkoa. Äkkiseltään tuntuu kamalalta ratkaisulta siistää pari tuntia eteenpäin, mutta se kirpasisi vaan kerran ja ehkä sitten vuorokausirytmi olisi valon kannalta optimaalisempi. Ehkä.

Eah, ku sun edellisen viestin voi lukee niin etta aanioikeus pitais evata miehilta seka naisilta. Niin funtsin vaan keta jaa jaljelle.

Eah, ku sun edellisen viestin voi lukee niin etta aanioikeus pitais evata miehilta seka naisilta. Niin funtsin vaan keta jaa jaljelle.

Ei kaikilta miehiltä ja naisilta. Vaan siis, että kaikkien ei pitäisi antaa äänestää. Siihen joukkoon joiden ei pitäisi antaa ääneestää kuuluu sekä miehiä, että naisia.

Laina ja sen määrä on oma päätös.

Vaimo vaihtoon.

Ja homma selkee. Eiku.

Laina ja sen määrä on oma päätös.

Vaimo vaihtoon.

Ja homma selkee. Eiku.
Kaikkihan elämässä on omia päätöksiä, mutta jos haluaa elää tietyllä elintasolla ja on valmis sen puolesta tekemään uhrauksia esim. yhteiskunnan aiheuttamien aamuheräämiskärsimyksien muodossa, on se vaan hyväksyttävä ja nuristava asioista netissä.

Ei tuolla lainan määrällä varsinaisesti ole mitään merkitystä. Herättävä olisi, vaikka sitä olisi vähemmänkin. Elinolot vaan kärsisi.

e. Tietty jos lyö kämpän lihoiksi ja elelee vapaaherrana loppuelämän tuilla, koroilla ja osingoilla, asia on toinen. Moinen ei vaan itseä kiinnosta.

Back
Ylös Bottom