Helistö
Tyhmä ämmä
Oiken! Naisia ei pidä ihan joka paikkaan päästää. Kuten ei myökään miehiä.
Samoin äänioikeus pitäisi evätä tietynlaisilta ihmisiltä, miehiltä sekä naisilta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oiken! Naisia ei pidä ihan joka paikkaan päästää. Kuten ei myökään miehiä.
Hyvä, joku muukin näkee demokratian sisäänrakennetun mahdottomuudenOiken! Naisia ei pidä ihan joka paikkaan päästää. Kuten ei myökään miehiä.
Samoin äänioikeus pitäisi evätä tietynlaisilta ihmisiltä, miehiltä sekä naisilta.

En itse oikein keksi muuta kuin jos haluaa testata syömisten, juomisten, liikunnan ja muiden aktiviteettien ajankohtia ja määriä nukkumaan menoon suhteutettuna optimoidakseen "hyvät unet". Ei varmaan sovi itseni kaltaisille huonoille nukahtajille, joilla varmaan kävisi just kuten kuvasit.Nuo jotkut aktiivisuusrannekkeet kun mittaa jopa unta, että miten paljon nukut ja miten paljon pyörit, niin kertokaapa tyhmälle mitä vittua sillä informaatiolla tekee. Mitä sille asialle voi tehdä jos ranneke kertoo, että nukut huonosti? Pitää alkaa varmaan stressaamaan siitä että nukkuu huonosti ja alkaa sen seurauksena nukkumaan vielä huonommin?
Tää on katos toisille varmaan näitä "Palaako jääkaapissa valo kun ovi on kiinni kysymyksiä". Jos ei ole dataa tukemaan väittämää, on vain oletus hyvin nukkumisesta.Minä nukuin hyvin
Minä nukuin hyvin
Tää on katos toisille varmaan näitä "Palaako jääkaapissa valo kun ovi on kiinni kysymyksiä". Jos ei ole dataa tukemaan väittämää, on vain oletus hyvin nukkumisesta.
e. Itse nukuin myös mielestäni hyvin, mutta muutaman tunnin liian vähän.
En lähtenyt tarkistamaan, ottaako joku miehiä jäseniksi, nykyään ehkä joku, mutta onhan noita:Itse nukun varmasti monen mielestä lähes täydellisesti, illalla nukahdan 21.30-22.00 (halusin tai en) ja aamulla herään 5.30-6.00 (halusin tai en)
Mutta olisi kiva joskus katsoa myös joku leffa tms. mutta kun ei niin ei, aamulla olisi mahtavaa kun heräisi joskus vaikka 7.00 mutta on sula mahdottomuus.
Tuota naisten asiaa mietin just aamulla että onko sellaisia naisten linnakkeita mihin miehillä ei ole mitään asiaa?
Kai nyt tasa-arvon aikana se tasa-arvo on molempiin suuntiin? Ei vai? Tä?
Ei se ihan suoraan ole, kaikkiin olotiloihin kun tottuu ja keskimääräistä vähemmän väsynyt olotila voi tuntua virkeytenä. Itse en edes muista, millaista on herätä oikeasti virkeänä.Eikö oma vireystila tai jaksaminen yleensä ole hyvä mittari siihen? Toki sehän on vain mutua. Mutta itse koen nukkuvani hyvin koska jaksan hyvin.
Mutta nyt kun asiaa koitan miettiä niin voiko olla niin, että omasta mielestä nukkuu hyvin mutta data näyttää ihan toista, esim uniapnea.
Siitä tämä oikeastaan mieleen tulikin, kun mä nukun itse aina huonosti ja tiedän sen ihan ilman rannekkeitakin, mutta ei mulla ole mitään keinoa tehdä asialle mitään. Aamut on aivan perseestä. Viikonloppuina korvaan laatua määrällä ja kun maanantai-aamu taas koittaa niin ai ai, kun on hieno fiilis.Ei se ihan suoraan ole, kaikkiin olotiloihin kun tottuu ja keskimääräistä vähemmän väsynyt olotila voi tuntua virkeytenä. Itse en edes muista, millaista on herätä oikeasti virkeänä.
illalla nukahdan 21.30-22.00.
Mutta olisi kiva joskus katsoa myös joku leffa tms. mutta kun ei niin ei

illalla nukahdan 21.30-22.00 (halusin tai en)
tuo on kyllä tosi, jos haluaa valvoa tuon myöhempään on poistuttava kotioloista viimeistään 20:00

Oma ongelma on yleensä ollut nukahtaminen ja siihen jokusen vuoden nappia vedinkin. Nykyään osaan nukahtaa ilman nappeja yleensä tunnin sisään sänkyyn menosta, mikäli menen sänkyyn joskus 23 kieppeillä. Jos aikaisemmin yrittää, menee pyörimiseksi ja kuuppa alkaa vaeltaa. Eihän tuo nyt niin helvetin vähän ole, jos nukkuu 24-6:30, mutta pitkässä juoksussa alkaa univelkaa kertymään. Viikonloppuisin yritän myös nukkua reilummin, mutta aika usein tulee heräiltyä viimeistään 8 tunnin unien jälkeen, vaikka väsy ei ole väistynyt. Tähän on vaan tottunut ja viikonloppunakin repii itsensä sängystä väkisin ylös. Kyllä sitä sitten aamulenkin jälkeen virkistyy.Siitä tämä oikeastaan mieleen tulikin, kun mä nukun itse aina huonosti ja tiedän sen ihan ilman rannekkeitakin, mutta ei mulla ole mitään keinoa tehdä asialle mitään. Aamut on aivan perseestä. Viikonloppuina korvaan laatua määrällä ja kun maanantai-aamu taas koittaa niin ai ai, kun on hieno fiilis.
Joo mutta sitten tulee ettei vanha viitsi tai jaksa tms. muu selitystuo on kyllä tosi, jos haluaa valvoa tuon myöhempään on poistuttava kotioloista viimeistään 20:00

Tuo Rouvasväenyhdistys on loistavan kuuloinen!Rouvasväenyhdistys kiinnostaa ihan nimensä puolesta.
Marttaliitto, tsek.
Joo mutta sitten tulee ettei vanha viitsi tai jaksa tms. muu selitys
Miksi maanantai olisi kurja