Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miks oot peilin sotkenut?
Mä tilasin Kiinasta uusia jumppapöksyä. Ihan kivalta vaikutti. Käytössä sit näkee miten kestää.
Vai...Näyttää tosiaan kyllä vähän siltä, että sulla olis rintsikat. Tai ehkä enemmänkin bikinit.
Kaikki vaatteen tapaset, mitä ite oon tilannu on ollut hirveetä paskaa. Myrkkymuovin hajuista ja tosiaan helvetin pieniä kokoja. Tosin, tottakai saa myös laatukamaa halvemmalla,, piraattiriski tosin sangen korkea.Kiinastahan saa ihan laatukamaakin, kokojen kanssa voi olla heittoa vähän pienempiä ihmisiä keskimäärin.![]()
Miks oot peilin sotkenut?
#lähtilapasesta #vähäroiskahti #unleashthebeast #xtremelleverenpaineettappiin #hästäkkionpinippaNäytän paremmalta likaisesta peilistä.
Voi ristus mikä olo.
Ihan kuin eilen olisi tullu juotua.
Kiinastahan saa ihan laatukamaakin, kokojen kanssa voi olla heittoa vähän pienempiä ihmisiä keskimäärin.![]()
Kaikki vaatteen tapaset, mitä ite oon tilannu on ollut hirveetä paskaa. Myrkkymuovin hajuista ja tosiaan helvetin pieniä kokoja. Tosin, tottakai saa myös laatukamaa halvemmalla,, piraattiriski tosin sangen korkea.
Kaikki mikä mikä peittää niin parantaa.Näytän paremmalta likaisesta peilistä.
Tosin tietty ebay on laaja käsite. Ite tilaan yleensä kalliimmat kamat ebay.co.uk tai.de kautta EU-myyjiltä, niin säästyy veroilta.Mä en ole tätä ennen vaatteita tilannut. Ebaysta on tulossa vielä pari pitkähihaista jumppapuseroa.
Pitää olla pitkähihainen paita kun menee uudelle jumppasalille.
Mun tilaukset ovat lähinnä sellaista pientä näpertelyä. Sellaista jota meillä kuluu paljon ja jotka tällä mantereella maksavat paljon: puhelintarvikkeita, korviksia, korvisten taustoja ja muuta pientä sälää.
Ekaa kertaa uskalsin tilata (parta)höylän. Ajoi asiansa kun sain säärihaavan.
Jos tilaan jotain 'kallista' niin eu:n alueelta sitten. Teineille lähinnä jotain vaatetta ja kenkiä tms.Tosin tietty ebay on laaja käsite. Ite tilaan yleensä kalliimmat kamat ebay.co.uk tai.de kautta EU-myyjiltä, niin säästyy veroilta.
Tosin, eihän noi puhelimetkaan oo tulliin jääny Kiinasta tullessaan![]()
Hmm.. prossua näyttää kuormittavan event log ja virheraportointi ikään kuin jotain olisi kaatunut ja kirjottelis logia ja virherapsuja. Tuon virherapsun saa toki pois päältä, mutta tietty tarttis selvittää, mitä se vinkuu. Event vieweristä (tapahtumienvalvonta) voi katsella, onko jotain virheitä Windowsin alla.@Xtreme
Sanohan ekstriimi, että mikä vaivaa, vai vaivaako. 20 tuntia vanha Lenovon kone ja ihmettelin eilen kun tuuletin huutaa.
Suorittimen käyttö 60-70 % pintaan, vaikka mitään ohjelmaa ei ole edes auki ja kone pöydällä vasta startattuna.
Indeksointi vai mikä tässä prossua huudattaa ja se taas tuuletinta?
katso liitettä 146015