Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

itseltä näin merkkineutraalina

:ROFLMAO:

Älä muuten edes kuvittele, että minäkään mikään VAG uskovainen olen. Lähes merkki kuin merkki käy, mutta käytännön (toisen kuskin mittasuhteet esim) asiat rajaa paljon käypiä autoja pois valikoimista. Itse voisin hyvin ottaa vaikka bemarin alle, mutta jos toisella polvet ottaa kojelautaan ajoasennossa, niin se ei vaan käy.

e: miten voi tulla selkäjuNpasta näin saatana kipeet olkapäät? :confused:

Älä muuten edes kuvittele, että minäkään mikään VAG uskovainen olen. Lähes merkki kuin merkki käy, mutta käytännön (toisen kuskin mittasuhteet esim) asiat rajaa paljon käypiä autoja pois valikoimista. Itse voisin hyvin ottaa vaikka bemarin alle, mutta jos toisella polvet ottaa kojelautaan ajoasennossa, niin se ei vaan käy.
Ihme juttu. Mulla on jokunen bmw ollut ja koskaan ei ole jalat kanittaneet kojelautaan tai muitakaan ongelmia esiintynyt ajo-asennon suhteen, pituutta kuitenkin 192cm.
Pitäisi varmaan käydä koeistumassa joku uudenkarhea bemari, jos tilanne on vaikka muuttunut.

Ihme juttu. Mulla on jokunen bmw ollut ja koskaan ei ole jalat kanittaneet kojelautaan tai muitakaan ongelmia esiintynyt ajo-asennon suhteen, pituutta kuitenkin 192cm.
Pitäisi varmaan käydä koeistumassa joku uudenkarhea bemari, jos tilanne on vaikka muuttunut.

Niin, ongelma onkin siinä, että ei-niin-pitkän henkilön pitää istua niin lähellä rattia ja polkimia, että yltääkseen kunnolla hallintalaitteille on polvet kiinni.. Nykyistä kärryä hankkiessa tämä ongelma tuli vastaan esim sen ajan 3 ja 5 sarjan bemareissa, joista itse olisin voinut ottaa kumman vain.

Kaverilla myös haasteita auton valintaan tuo kun kaveri on ~190cm ja vaimo ~150cm.

Niin, ongelma onkin siinä, että ei-niin-pitkän henkilön pitää istua niin lähellä rattia ja polkimia, että yltääkseen kunnolla hallintalaitteille on polvet kiinni.. Nykyistä kärryä hankkiessa tämä ongelma tuli vastaan esim sen ajan 3 ja 5 sarjan bemareissa, joista itse olisin voinut ottaa kumman vain.

Kaverilla myös haasteita auton valintaan tuo kun kaveri on ~190cm ja vaimo ~150cm.
Ahaa. No nyt ymmärrän kaiken.

@vokot

23319075_1940753965939836_3104194405855110518_n.jpg

onkohan tuolla kuvan kottaraisella näppinsä pelissä kuvan tapahtumien kulussa

Minulle sanoi kerran yksi nnainen jonka entisellä poikaystävällä oli ducati ”minä sain joskus katsoa sitä”

e: miten voi tulla selkäjuNpasta näin saatana kipeet olkapäät? :confused:
Kuvittelin jo, ehkä on sitten luovuttava siitä harhakuvasta. En ole koskaan kuullut Bemusta tommosta, mutta kai se noin on ainakin sen kokeilemanne mallin kohdalla. Nopee vilkasu Kuukkeliin ja ainakin 7-sarjaa suositellaan lyhyille https://www.themodestman.com/best-cars-for-short-people/ ja samaten 3-sarjaa http://www.automotive.com/best-cars/best-cars-short-drivers/bmw-3-series.html Ilmeisesti kyseessä oli pikkubemu, 1-sarja ?

Oon ite aina ajatellut 5-sarjan sopivan kaiken kokoisille. Tuttavapariskunnan rouvalla on 535d ja ei hän ainakaan kovin pitkä ole. Lyhyempi kuin 163 pitkä vaimoni.
Taitaa olla tuurista kiinni, miten raajojen pituudet yms. natsaa penkin ja ratin säätöihin.

Taitaa olla tuurista kiinni, miten raajojen pituudet yms. natsaa penkin ja ratin säätöihin.

Plus polkimien etäisyys. Tuurista nimenomaan. Onneksi itse on 172cm kääpiö, sopii kaikkiin laitteisiin ja lentokoneissa riittää jalkatila aina.

Plus polkimien etäisyys. Tuurista nimenomaan. Onneksi itse on 172cm kääpiö, sopii kaikkiin laitteisiin ja lentokoneissa riittää jalkatila aina.
Ite on siitä onnellinen, että kaikki laitteet on yleensä pitkälti suunniteltuja omalle karvan alle 180cm standardiformaatille.

Voi kauhia, ens viikolla olis keskiviikon ja perjantain välinen yö helsingissä.

Ehtiiköhän siinä jossaki vaiheessa käymään jossaki gymillä. Ja jos, niin missä?

Back
Ylös Bottom