Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voihan kikkare, aavistuksen levoton yö ja kun silmät sattui aukeemaan, ei ne oo enää kiinnikään menossa. Jälkikasvu tuli sentään tabletointiseuraks sohvalle.

Ilma on taas kuin morsian.
Screenshot-2017-11-12_S_Kangasniemi_-_Ilmatieteen_laitos.png

Hyvä päivä keskittyä jälleenlataukseen ja kaurispaistin valmistukseen.

Pitäiskö nyky ilmapiirin mukaisesti minun pahoittaa mieleni ja loukkaantua isäinpäivän toivotteluista, kun en ole kenenkään isä?

Huomenta.
En minäkään ole kenenkään isä. Ei loukkaa. Eli vastaan: ei.

Tuli herättyä ehkä karvan verran liian aikaisin, mutta olipahan isänpäivälahja: tyttäreltä kortti ja vaimokkeelta bokserit sekä liukuvoidetta! :ROFLMAO:

Eikä lahjoja anneta sen vuoksi, että niistä myös itse hyötyy? :whistle:

Hyvä valinta vaimokkeelta (y)

Lahjoja negative, mutta ei oo muksuakaan vielä, ehkä joskus. Tiedän jo nyt että jos joskus on jälkikasvua niin ne kiikuttaa vanhan dementoituneen Homo habiliksen jonnekin vanhainkotiin.

Kissa ilmeisesti jollain tapaa "lauloi" aamulla sille piti laittaa lisää vettä kippoon.

vag ollut valintani vaikken isä olekkaan vuodesta -03

syyt:

-ulkonäkö
-Minun makuun erinomaiset ajoominaisuudet: siihen hintaluokkaan

korjauksiin mennyt käteistä tänä aikana: muutama satanen, öljykello, ovenlukko, venttiilikopan tiiviste

vag ollut valintani vaikken isä olekkaan vuodesta -03

syyt:

-ulkonäkö
-Minun makuun erinomaiset ajoominaisuudet: siihen hintaluokkaan

korjauksiin mennyt käteistä tänä aikana: muutama satanen, öljykello, ovenlukko, venttiilikopan tiiviste
Kyllähän ne on tehnytkin laadukkaita ja hyvännäköisiäkin menopelejä. Säästötoimet ja suunnitteluvirheet ovatkin lisääntyneet tällä vuosikymmenellä tai ainakin -tuhannella.
Hyvännäköisiä ja kohtalaisia ajettavia ovat edelleen ja se ainakin itseäni harmittaakin, koska isojen "ominaisuuksien" määrä ja niiden hoitaminen on ollut niin luokatonta, etten uskaltaisi itse ostaa ainakaan tämän vuosikymmenen VAGinaa, ainakaan tietyillä tekniikoilla varustettuna.

Ei tästä jaksa yleensä jauhaa, kun tämä on aina kuin uskovaisten kanssa puhuisi. Pro-VAG -immeiset eivät näe siinä mitään ongelmaa, että suunnitellaan autoja, joiden männänrenkaat vuotaa parissaa vuodessa ja jakoketju venyy muutamassa yms. Mainitaan vaan, että ei tässä mun moottorimallissa ole tuota ongelmaa. Se pointti onkin siinä, että itseltä näin merkkineutraalina menee täysin luottamus firmaan, kun ylipäätään onnistutaan nykyään tekemään tuollaista paskaa, eikä oteta vastuuta kömmäyksistä.

en viitsi bemarimiehenä googlata niin tarkoittaako lyhenne volkswagen audi gonserni :nolo:
VW Oy. Ag=Oy.

Voi että pöllähti huikea muistikuva, kun vm 83 mazdani ei suostunut starttaamaan eräs aamu opiskelluaikana..no pienellä väkivallalla sen eli vielä hetken. Sitten revittiin startti irti parkkipaikalla ja vaihdettiin hiilet olohuoneen pöydällä. Taas meni monta vuotta hyvin. Onneksi nykyään autot korjautuu rahalla, ei jakaisi enää kovin isoja tehdä parkkipaikalla.

Back
Ylös Bottom