Deleted member 43228
Aamusta katettuun pöytään. Parasta ois olla pekonia. Muuten kokemus, negative.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luojan kiitos en, mutta joku tuollainen erotiikantappaja tuli ekana mieleen.Mitä hele! Oletko käynyt mun vaatekaapilla?
En minäkään ole kenenkään isä. Ei loukkaa. Eli vastaan: ei.Pitäiskö nyky ilmapiirin mukaisesti minun pahoittaa mieleni ja loukkaantua isäinpäivän toivotteluista, kun en ole kenenkään isä?
Huomenta.
Tuli herättyä ehkä karvan verran liian aikaisin, mutta olipahan isänpäivälahja: tyttäreltä kortti ja vaimokkeelta bokserit sekä liukuvoidetta!![]()
Tähän mennes saanut pelkästään pragmaattisia lahjoja, niitä osaa kyllä arvostaa.Eikä lahjoja anneta sen vuoksi, että niistä myös itse hyötyy?
Hyvä valinta vaimokkeelta![]()
Ilma on taas kuin morsian.
![]()
Hyvä päivä keskittyä jälleenlataukseen ja kaurispaistin valmistukseen.

vag ollut valintani vaikken isä olekkaan vuodesta -03
Kyllähän ne on tehnytkin laadukkaita ja hyvännäköisiäkin menopelejä. Säästötoimet ja suunnitteluvirheet ovatkin lisääntyneet tällä vuosikymmenellä tai ainakin -tuhannella.vag ollut valintani vaikken isä olekkaan vuodesta -03
syyt:
-ulkonäkö
-Minun makuun erinomaiset ajoominaisuudet: siihen hintaluokkaan
korjauksiin mennyt käteistä tänä aikana: muutama satanen, öljykello, ovenlukko, venttiilikopan tiiviste
VW Oy. Ag=Oy.en viitsi bemarimiehenä googlata niin tarkoittaako lyhenne volkswagen audi gonserni![]()
liukuvoidetta!![]()