Vimeksi ruåtti, nute enggu
http://m.iltalehti.fi/uutiset/201702162200072159_uu.shtml
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakkohan se on sivistää, jos jotkut meinaa näitä ostella. Voi kuvitella, että joko ne ei tiedä tai sitten ei tajua. Jotkut ei sitten taas edes välitä, mikä on vähän huolestuttavaa ja näkyykin ko. Konsernin laitteiden myyntiluvuissa. Valitettavasti.
E. Toinen iso no-no on BMW/PSA:n thp-moottorit, samankaltaisia onglemia.
Mä koin velvollisuudeksi tuon vetotavan, ugh!
Ommuute harvinaisen rumat kuosit penkeissä.
Näyttää joltain Helistön yöasulta. Tai ehkä Kuparikaton kiltti voisi näyttää tuolta.Perus GTI kuosi. NAISihminen ei halua nahkaa, kummallinen.![]()
6/10Vimeksi ruåtti, nute enggu
Laita samantien pakasta vedetty GTI. Uusi malli tuli just ja hintaa tiputettiin useilla tuhansilla. Muistaakseni 36k ja risat manuaalina, automaticci kai ~1800e lisää.
No, tietenkin jos tutustuu aiheeseen, niin tsi:n öljyongelmat ei ole noin uusissa moottoreissa. DSG on myös tiettävästi vähempivikainen 6 vaihteinen, kuin surullisen kuuluisa 7-vaihteinen.
Näyttää joltain Helistön yöasulta. Tai ehkä Kuparikaton kiltti voisi näyttää tuolta.

Sanotaanko niin, että asiaan on tutustuttu varsin hyvin, ihan jopa lähisuvun ja -kaverien kokemuksien siivittämänä. Sanotaanko myös niin, että itse olen myös autojen tekniikan parissa työskennellyt nuorempana ja useita kavereita työskentelee edelleen, joten ymmärrys on korkeammalla tasolla kuin Essolla.No, tietenkin jos tutustuu aiheeseen, niin tsi:n öljyongelmat ei ole noin uusissa moottoreissa. DSG on myös tiettävästi vähempivikainen 6 vaihteinen, kuin surullisen kuuluisa 7-vaihteinen. Kaikki toki voi mennä rikki, kun mekaanisista vehkeistä puhutaan. Meni meilläkin nykyisen GTI:n manuaalilaatikko vaihtoon ihan omia aikojaan. Viatonta autoa ei olekkaan. Jos alkais netistä hakemaan kaikki mahdolliset tyyppiviat, niin ei tarttis liikkua kuin bussilla.
Ansaittu, hyväksytty kuitti.
Perus GTI kuosi. NAISihminen ei halua nahkaa, kummallinen.![]()

Vaikka uusissa malleissa ei olisi tiedossa olevia pahoja ongelmia, niin jo se, miten sysipaskasti Klonkswagen-konserni on menneinä vuosina kantanut vastuuta sekundatuotteistaan ja likimain kiistänyt, että mitään tyyppivikoja olisi, vaikka dsg:t porsivat alta järjestelmällisesti aikayksikön, 2 litran koneet vetävät enemmän öljyä kuin bensaa ja pikkukoneiden jakoketjut kilahtelevat muutaman kympin jälkeen, niin siinä on ihan riittävästi syytä pysyä moisesta paskasta kaukana jatkossakin. Ei sillä, että muutkaan valmistajat ensi töikseen riemumielin korvaisivat kuluttajille jokaista mokaansa, mutta volkkarikonsernin vastuunpakoilu on ollut aika omaa luokkaansa. Pakko kai ollakin, jos noin paljon fataaleja tyyppivikoja onnistuu lyhyessä ajassa romuihinsa upottamaan.
Sanotaanko niin, että asiaan on tutustuttu varsin hyvin, ihan jopa lähisuvun ja -kaverien kokemuksien siivittämänä. Sanotaanko myös niin, että itse olen myös autojen tekniikan parissa työskennellyt nuorempana ja useita kavereita työskentelee edelleen, joten ymmärrys on korkeammalla tasolla kuin Essolla.
Minä en puhunut öljyongelmista per se, vaan moottoriongelmista yleisesti. Ko. mallissa väljiä mäntiäkin löytyy ja pari venynyttä jakoketjua, nestevuotoa ja useita jämähtäneitä termareita, jotka ylikuumentaa koneen. Kuulopuheena siis. Ei omia kokemuksia. Itseltä nyt vaan on mennyt viimeisten vuosien aikana täysin luotto ko. konsernin tuotoksiin, vaikkei yksittäisestä tuotteesta niin tietäisi. Kolmelts kaverilta on Skodan ja Audin 2015- DSG:stä jouduttu vauhtipyörä (kaksoismasa) vaihtamaan jo nyt. Mun mielestä toi vaan on täysin käsittämätöntä.
Mutta, kukin ostaa mitä haluaa ja toiset haluaa välttää pirssejä, joissa odotettavat viat ovat mahd. kalliita.
P.S en tiedä onko VAGin DSGn puolesta kovin hyvä puolustus, että kun VAGin manuaalikin vaihdettiin![]()
Ei minulle ole väliä, minkä ostat. Kunhan nyt kerroin kokemuksista. Kaikissa on toki vikoja, mutta 20€ koiranluut on kivempi vaihdella kuin moottori tai laatikko.Joojoo, kyllä, vikoja on, niin on kaikissa autoissa. Saa ny nähä mitä omalla autorintamalla tapahtuu, oma kokemus volkkarista on tuo yksi GTI, jonka vikalista 10 vuoden ja 150tkm ajalta on vaihdelaatikko ja pyyhkijän vivut. Öljyäkään ei ole tarvinnut lisätä: koskaan. Paljon juttuja luettu kuinka on hajonnut sitä tätä ja tota, ketään en henk koht tunne jolla jotain ongelmaa olisi ollut moottorin tai vaihteiston kanssa, vaikka VAG konsernin vehkeet on yksiä yleisimpiä koko tuttavapiirissä. Joten tällä kokemuksella en koe ongelmaksi saman konsernin laitetta ostaa. Jos muut kokee sen ongelmana, niin sitten en voi auttaa. Joten annetaan tämän olla, ostan jonkun merkin jonkun mallin, joskus. Siihen asti jatketaan kahdella VAG konsernin värkillä.
No totta meisselissä.Pitääköhän mun nyt oikeasti ostaa se kiltti?
Olishan se ainakin ilmava kesäisin...![]()