Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä nyt vasta muistin, kuka toi häiskä on. Siitähän on tehty mahtava leffakin. Muikki saattaa sekottaa kaverin Tom Hardyyn

Tuttua bilettämistä trailerin kohdassa 1:03.

Kylläpäs vaikuttiki hyvältä leffalta. Pitääpä katsoa.

Ja täytyy nyt sanoa, että Tom Hardyn ääni+brittiaksentti saa pikkuhousut pyörimään jaloissa.

Sait 7 / 10 pistettä!

4 tiesin, loput arvasin

lukion jälkn -97 ei ole ruotsia tarvinnut: käyttää/opiskella

ei ole kyllä muitakaan kieliä tarvinnut opiskella

Mä nyt vasta muistin, kuka toi häiskä on. Siitähän on tehty mahtava leffakin. Muikki saattaa sekottaa kaverin Tom Hardyyn

Tuttua bilettämistä trailerin kohdassa 1:03.

Vaikuttipa hyvältä. Pitäis varmaan joskus ihan katsoa.

Enpä tajua mitä hauskaa tuossa on. Ei hymyilytä eikä naurata yhtään.

En ole missään kohtaa pitänyt isompaa meteliä noista mies-nimikkeistä edes, vaikka toki ne kuvastavat patriarkaatin ylivallan jäänteitä vähintäänkin.

Minusta on ihan kivaa puhua Ruotsissa ruotsia ja ymmärtää mitä siellä lukee ja sanotaan. Mutta eihän sitä TARVITSE tietenkään.
Mää puhun sielläkin englantia mahdollisimman huolellisesti ääntäen, ettei ne vaan tajuu finskiksi. Sitten voi huoleti vaan kuunnella, kun ne luulee juttelevansa vaan keskenään. Khihihi.

23167919_502692820101204_1495194076375769306_n.jpg

Minun ei tarvitse edes testiä tehdä tietääkseni että olen sysipaska ruotsissa.

Kurssi käyty 2004. Potilaita joiden kanssa ruotsia olisi tarvinnut sittemmin: nolla. Kieliä mitä olisi kannattanut osata töissä: saksa, ranska, hollanti, venäjä, viro, thai, arabia, espanja ja erinäisiä muita slaavilaisia kieliä joita en erota toisistaan.

En oikein ymmärrä, miten voi olla näinkin virkeä olo, kun en oikein saanut viime yönä nukuttua. Nooh, ehkä nukahdan penkille tangon alle illalla.

Back
Ylös Bottom