Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minusta kun puhutaan belgeistä, niin tarkoitetaan useimmiten trappist- tai abbey-tyylisiä oluita. Noihin tyyleihinhän kuuluu korkeampi alkoholiprosentti. Voi olla, että on vielä kaiken maailman alalajeja, mutta ei niiden perässä pysy kuin aktiiviharrastajat. Olen joo tutustunut ja käynyt ihan paikan päälläkin, mutta kuten varmaan jutuistakin käy ilmi, ei ole omia suosikkityylejäni.
Tosta voi tutustua belgialaisten oluiden prosenttijakaumaan tarkemmin, jos kiinnostaa https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Belgian_beers

Itse en ole olutharrastaja, ennemmin oluesta nauttija. Kuitenkin, kukin juokoon mistä tykkää, mutta ei toisella välttämättä ole päässä tai suussa vikaa, jos pitää omaa lempparia vetisenä :sneaky: ja minulle on ihan ok, jos et pidä belgeistä. Makuasioita.

Oon kuulkaas ollut taas niin reipas tänään, että oksat pois.
#laiskatöitänsäluettelee
#vaimomatskua

Analogiana:en minä juo oikeastaan muita kuin skottilaisia viskejäkään. Tokihan niitäkin muualla pannaan ja satunnaisesti kokeilen, mutta silti palaan aina Skotlantiin.
Tähän väliin haluaisin huomauttaa, että viskiä ei panna, vaan tislataan. Valmistusprosessiin toki kuuluu enemmän tai vähemmän oluen panemista muistuttava vaihe. Ja viskiä nautittuaan saattaa päästä panemaan, joten selvä sukulaisuussuhde (ei-insestinen) viskillä ja panemisella on. Pidetään keskustelu asiallisena.

Hertsileeria, sai aamusta nukkua poikkeuksellisesti tunnin pidempään. Viimeisen viikon haasteet edessä, vielä kun jaksaa tämän tsempata niin helpottaa. Ainakin aamuheräämisten suhteen.

Tähän väliin haluaisin huomauttaa, että viskiä ei panna, vaan tislataan. Valmistusprosessiin toki kuuluu enemmän tai vähemmän oluen panemista muistuttava vaihe. Ja viskiä nautittuaan saattaa päästä panemaan, joten selvä sukulaisuussuhde (ei-insestinen) viskillä ja panemisella on. Pidetään keskustelu asiallisena.
Lapsus maximus. Vähän kuin sanoisi, että naisia tislataan.

En halua yleistää ja kysyä, mikä naisia vaivaa, joten kysyn, mikä tota akkaa vaivaa https://www.is.fi/viihde/art-2000005437505.html

E. Tietty voi olla työt loppu ja tällä saa naaman tabloidiin. Suomessa asti.

No, ei ole ukko kotona sotkemassa kun pysyy lukkojen takana valtion hoidettavana. Onkohan herralla jotain tuloja kirjastaan tms varallisuutta? :heart:Rakkaus:heart:

No, ei ole ukko kotona sotkemassa kun pysyy lukkojen takana valtion hoidettavana. Onkohan herralla jotain tuloja kirjastaan tms varallisuutta? :heart:Rakkaus:heart:
Mä nyt vasta muistin, kuka toi häiskä on. Siitähän on tehty mahtava leffakin. Muikki saattaa sekottaa kaverin Tom Hardyyn

Tuttua bilettämistä trailerin kohdassa 1:03.

Back
Ylös Bottom