Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi äiree! Minä kuulin äsken jotain niin ihanaa ja korvia hivelevää musiikkia! :heart: Miksen oo löytänyt tätä aiemmin?

Suosittelen Anne Laintoa ja Uuden musiikin aamuvuoroa. Tähänkin ihanuuteen sain tutustua joskus viime kesänä :heart:

mutta eihän se ole aikuisten imisten kanava

raadio rok ja sunnuntaisin 10-12 raario suomi

Radiosta tulee kuunneltua kerran kuussa Luontoilta, ja autoillessa sekalaista musiikkia. Muuten olen lopettanut: käytön.

Ja päiväkahvi.

e; Luontoiltakin tulee usein kuunneltua Areenan puolelta netitse.

Suosittelen Anne Laintoa ja Uuden musiikin aamuvuoroa. Tähänkin ihanuuteen sain tutustua joskus viime kesänä :heart:

Mä kuuntelen nykyään radiota vaan sillon ku oon autossa, emmä jaksa enää kytätä noita ohjelmia. Mua ärsyttää tuon ja sen toisen UM-naisen ”käsinpoimitut” musiikkivalinnat. Voi jesus, ku voi olla typerä termi. Juhani Kenttämaasta tykkäsin sillon ku se vielä YleX:llä oli.

Mä tykkäsin joskus muinoin kuunnella töitä tehdes BBC radio1:n uudenmusiikin aamuohjelmaa. Se oli kyllä hyvä ja kuuli ihan oikeesti tuoretta musiikkia, kun Suomeen nuo kaikki tulee niin jälkijunassa. Tai ainaki sillon tuli. Nyt en enää tiedä mistään mitään.

Ihmiskokeen tulokset:

Rapiat kk:n chia- siementen syönti ja maksa-arvojen käytös.

Lab otettu 29.9. ja 6.11.

Afos 36- 44
Alat 27-34

Pientä nousua siis.
Ja tämä siis vain minun hlökohtainen ihmiskokeeni. Eikä ole verrattavissa mihinkään.

E. Tulokset siis vielä kirkkaasti viitealueella. Eli ei hätään sen puitteissa.
EE: ihmiskoe jatkuu ja uudet lab kk:n kuluttua.

Olis semmonen tilanne.
Ai no sitte.

images

henkilöautossakin pystyy kuunnella raariota kesäisin, onely
koska:

talvella niin rajoittuneesti ajankuluksi ajelua, ettei tahdo akku riittää vaikka kabbiinissa sähkölaitteista käytössä kojetauluvalaistuksen lisäksi vain puhallin, pienellä

ratio on ollut nyt henkilöautoilessa suljettuna jo yli kuukauden

Svenska 8/10. VirkaMIESruotsi opiskeltu joskus 90-luvulla. Aktiivinen kielitaito olematon, luettuna ymmärrän hämmästyttävän paljon. Yhden kerran ollut ruotsalainen potilas ja kerran suomenruotsalainen, molemmat puhuivat suomea! Venäjänkielisiä sen sijaan tulee vastaan jatkuvasti.

Back
Ylös Bottom