Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olis kiva tietää miten toi vitusta vittuun tapahtuu. Ihan mielenkiinnostaAinahan sen liman voi käydä kaavittamassa vittuun sieltä vitusta.
Kelpais kotirouvalle. Mustana tosin.Saatana! Mut ei vittu.
Ohan toi hieno mut ei sin mahu likka, vaunut, eläintarhallinen koiria sunmuuta. Pitäis ihan käyttöpeli saada. Eikä mulla oo mitään seksuaalista kiihotusta erikoisautoihin.
Tollanen max2v-vanha neliveto:
![]()
Sopiva väliraha Kiiasta (kyselin jo paljon sais). (Eikä kutsuta herra santanderia kaffepöytään)
Olin jo nukkumassa.tänään a-studiossa
Sä tunnut polttavan kynttilää vähän molemmista päistä, toivottavasti mies kestääTorstai on toivoa täynnä, en kyllä muista lukeutuneeni näihin maailmanlop-- siis viikonlopun odottajiin, mutta nyt kyllä tekis terää pienet tirsat.

Joidenkin kohdalla ei univajetta tarvita.Univaje. Muuttuu tavallaan paskaksi ihmiseksi.![]()
Ilosanoma mun munalaatikosta on kiirinyt ympäri taloa. Jokunen on kysellyt reseptiä ja äsken pukkarissa oli puheenaiheena munalaatikko.
Kerros ny meilleki resepti.
Suhde on 1 kananmuna ja 1 dl nestettä.
Itse käytän nesteenä kuohukermaa ja maitoa, eli esim: kuusi kananmunaa sekä 4dl kuohukermaa ja 2 dl maitoa.
Sekoita munat ja neste keskenään niin, että munien rakenne menee rikki.
Laita voideltuun uunivuokaa. Maustan suolalla ja mustapippurilla. Sekaan voi halutessaan laitta esim jlihaa, kinkkua, kasviksia yms.
Paistan kuuden munan laatikkoa 175 asteessa noin 35-40 minuttia. Neljän munun laatikko kypsyy luonnollisesti nopeammin ja kahdeksan munan laatikko hitaammin.
Laatikkoa voi käyttää lisukkeena mutta itse syön sitä raejuuston ja vihannesten/ keitettyjen kasvisten kanssa lounaksi.
Ja on hyvvää!
Sekä täyttää kolmen H:n kriteerit: Helppoa, Hyvää ja Huokeaa.