Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saatana! Mut ei vittu.
Ohan toi hieno mut ei sin mahu likka, vaunut, eläintarhallinen koiria sunmuuta. Pitäis ihan käyttöpeli saada. Eikä mulla oo mitään seksuaalista kiihotusta erikoisautoihin.

Tollanen max2v-vanha neliveto:
Mercedes-Benz-E-c70421dbb297e12f-large.jpg

Sopiva väliraha Kiiasta (kyselin jo paljon sais). (Eikä kutsuta herra santanderia kaffepöytään)
Kelpais kotirouvalle. Mustana tosin.

Kyllähän tässä on kynttilää polteltu vähän päistä ja keskeltäkin, mutta voiton puolella ollaan. Univaje on kyllä todella brutaali seuralainen, tekee ihan arkisista asioista turhan raskaita. Muuttuu tavallaan paskaksi ihmiseksi. (n)

Varmasti olet :)

Jotkut ei tule paremmiksi vaikka nukkuisi kuin pal vaan.

E: #52,2 oho

Ilosanoma mun munalaatikosta on kiirinyt ympäri taloa. Jokunen on kysellyt reseptiä ja äsken pukkarissa oli puheenaiheena munalaatikko.

85,5kg ennen täysistuntoa.
Väsymys 109,6/100,

E. Jalka alkaa muuten paranemaan ja kävely onnistuu jo hyvin tuetuilla kengillä melkeen normaalisti.

Kerros ny meilleki resepti.

Suhde on 1 kananmuna ja 1 dl nestettä.

Itse käytän nesteenä kuohukermaa ja maitoa, eli esim: kuusi kananmunaa sekä 4dl kuohukermaa ja 2 dl maitoa.
Sekoita munat ja neste keskenään niin, että munien rakenne menee rikki.

Laita voideltuun uunivuokaa. Maustan suolalla ja mustapippurilla. Sekaan voi halutessaan laitta esim jlihaa, kinkkua, kasviksia yms.

Paistan kuuden munan laatikkoa 175 asteessa noin 35-40 minuttia. Neljän munun laatikko kypsyy luonnollisesti nopeammin ja kahdeksan munan laatikko hitaammin.

Laatikkoa voi käyttää lisukkeena mutta itse syön sitä raejuuston ja vihannesten/ keitettyjen kasvisten kanssa lounaksi.

Ja on hyvvää!

Sekä täyttää kolmen H:n kriteerit: Helppoa, Hyvää ja Huokeaa.

Suhde on 1 kananmuna ja 1 dl nestettä.

Itse käytän nesteenä kuohukermaa ja maitoa, eli esim: kuusi kananmunaa sekä 4dl kuohukermaa ja 2 dl maitoa.
Sekoita munat ja neste keskenään niin, että munien rakenne menee rikki.

Laita voideltuun uunivuokaa. Maustan suolalla ja mustapippurilla. Sekaan voi halutessaan laitta esim jlihaa, kinkkua, kasviksia yms.

Paistan kuuden munan laatikkoa 175 asteessa noin 35-40 minuttia. Neljän munun laatikko kypsyy luonnollisesti nopeammin ja kahdeksan munan laatikko hitaammin.

Laatikkoa voi käyttää lisukkeena mutta itse syön sitä raejuuston ja vihannesten/ keitettyjen kasvisten kanssa lounaksi.

Ja on hyvvää!

Sekä täyttää kolmen H:n kriteerit: Helppoa, Hyvää ja Huokeaa.

Kuulostaa siltä, että jopa minä voisin onnistua.

Kaikki jonkun/joidenkin päivät voisi ja pitäisi lopettaa.
E. Koska aiheuttavat ihmisille enemmän vaivaa ja mielipahaa kuin mitään hyvää.

Back
Ylös Bottom