Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vanha, toimii edelleen.
Paitsi renkaiden pesuun.JEEE sain itse vaihdettua.Nyt lähti renkaat hyvin paikoiltaan! Keväällä laitettu öljy auttoi. Kävin vielä ilmaa lisäämässä renkaisiin. Nyt ei tarvi miehiä enää mihinkään!
![]()
Capreolus capreolus eli kyllä. Nyt on sisä- ja ulkofileet pakkasessa.Mitä siellä kaatui? Kauris?
Mutta niin, mä en oikein tiedä, tajuanko hommistani keskimääräistä enemmän tai vähemmän, luulisin että vähemmän varmaan. Juuri nyt olisi pakko tuottaa muiden arvioitavaksi tekstiä joten en voi luistaa loputtomiin ja tässä ihan justiinsa pitäisi se väitöskirja pullauttaa lopulliseen muotoonsa. Mutta rehellisesti nyt en ihan ole tyytyväinen siihen hommaan, missä olen. Olen oikeassa paikassa periaatteessa enkä oikein osaa kuvitella olevani kovinkaan paljoa poikkeavassa ympäristössä, mutta varsinainen sijaintini tämän paikan sisällä on hiukan pielessä. Tajusin yhdessä vaiheessa että olen paljon kiinnostuneempi tiedon tuottamisesta tietyllä tekniikalla ja sen tekniikan hiomisesta huippuunsa, kuin siitä itse tuotetusta tiedosta. Nautin kovasti lyhyistä projekteista, joissa sain tehdä yhden selkeän kokonaisuuden muita varten sillä osaamallani jutulla. Vähän sellaiseen your will, my hands -tyyliin. Olisi todella hienoa, jos saisin keskittyä tähän yhteen tekniikkaan, koska sen suhteen kyllä olen erinomaisen hyvin kartalla. Saapa nyt nähdä, mitä tulevaisuus tuo sitten lopulta.

Oli kyl kiva rubatella. Koitahan juoda paljon nesteitä. Uuteen nousuun! Jabadabadoo!!katso liitettä 145301
Kävin moikkaa @Bisley tä ja äsken ekan kerran kusella tänään.
Ihana tuo mies tuossa kuvassa.
Mitäs tänne?
Henkinen seurankaipuu krapulassa. Buahaha!@Mopsey Ei enää fyysistä oloa. Nyt se henkinen. seurankaipuu.
Tulin hakemaan pizzaa. Pizzeria täynnä iloisen näköisiä perheitä ja minä. Radiossa soi Riki Sorsan: 'haaveissa vahinko oot mun'Henkinen seurankaipuu krapulassa. Buahaha!
K*kkeliä Helistö haluaa.
Ehkä toinen lasi viiniä.
Siitä se ajatus sitten lähti, eikös sitä mopoa pitänyt vaan testata?K*kkeliä Helistö haluaa.
Ehkä toinen lasi viiniä.
Piti joo. Mutta ne jarrut on kyllä aina ollu aika huonossa kunnossa...Siitä se ajatus sitten lähti, eikös sitä mopoa pitänyt vaan testata?
RuoantekoruokaaKohta pitää lähteä syömäänkin, eikä koskaan pidä syödä tyhjään mahaan.