Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hävytön hinta romuraudasta, hieman viemäriputkea ja vaneria niin saa alle tonnin, uutena vielä.Onks Pirkanmaan Pikakivääri Joxuz laittanu haupitsin myyntiin?
https://www.nettimarkkina.com/tykki-haupitsi-122-h-38/1465339
Semmoinen huomio tähän väliin että Helismaa näyttää siltä miltä Ultimecia kuulostaa.
Tämä ei nyt varsinaisesti tullut yllätyksenä.Yksi eksä sanoi että kuulostan Ladan starttimoottorilta.
Niin kovin ei tee karkkia mieli, että sitä tarttis syödä.Ei tee edelleenkään karkkia mieli. En edes yhtä ottanut viimeksi kun mies tarjosi![]()
Laitoin juuri vanhan lohmun, eli kulkineen myyntiin. Voisin vaihtaa sen kyllä myös haupitsiin. Tosin 6 jalan merikontti miellyttävämpi.Onks Pirkanmaan Pikakivääri Joxuz laittanu haupitsin myyntiin?
https://www.nettimarkkina.com/tykki-haupitsi-122-h-38/1465339
meinaan hukkua lähteisiin enkä osaa päättää, mitä kaikkia käyttäisin vai etsisinko jotain ultimaattisen parasta lähdettä vielä seuraavat kaksi tuntia yhtä lausetta varten
Onneksi saa vielä sopivan kokoisia viskejä ravintolasta. Oisko noin 12cl.
Kyllähän se alkuperäinen lähde pitää aina yrittää kaivaa esille. Omalla alalla yksi vanhimmista ja tunnetuimmista artikkeleista on vuodelta 1946, olen muistaakseni itsekin siihen viitannut joskus. Aika monta paperia on julkaistu sen jälkeen, joten ns. loputon suo saattaa olla silloin tällöin vastassa, kun etsii jotakin tiettyä alkuperäislähdettä.Lähteiden kanssa puljaaminen on kyllä minulle kamalaa. En tiedä, kärsiikö kukaan muu koskaan samasta, mutta siis minä surffaan loputtomiin artikkelista toiseen kun yritän päästä tiedon alkulähteille ja hahmottaa kaiken kokonaisuutena. Valitettavasti vain huomaan tavallisesti, että noin 30-40 vuodessa, minkä ajalta tyypillisesti alani lähteet ovat, tieto on ehtinyt laajeta ja haarautua valtavasti enkä voi mitenkään selvittää sitä lainkaan itseäni tyydyttävällä tasolla. Sitten jossain vaiheessa artikkelisurffauksen aikana huomaan eksyneeni ihan muualle kuin mikä oli alkuperäinen tarkoitus, ja olen jo ehtinyt unohtaa mitä alunperin olin edes saanut selville. Kärsin artikkelien suhteen ilmiöstä "nainen aviomieskaupassa". Koko ajan tuntuu, että nurkan takana odottaa se Artikkelien Artikkeli, tieteen graalin malja joka Selventää Kaiken. Valitettavasti täysin päinvastainen on totta, mutta en ole onnistunut vieläkään hiomaan toimintaani niin, että en lankeaisi uudestaan ja uudestaan tähän samaan sudenkuoppaan.