Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

upload_2017-10-21_16-25-43.webp

Olen ollut ahkerana tänään

Tein lihakeiton, Oikein perinteisen. Naudalihaa, perunoita, porkkanaa, suppiksia, mustiatorvisieniä ja sipulia. Kyl tuli hyvää. Samalla opetin (lue:pakotin) lapset tekemään itsellensä jauhelihakeiton. Toivottavasti kiittävät, tai ymmärtävät, että on hyvä osata kokkailla, sitten opiskelija-asunnossa aikoinaan.

Sain myös editoitua Projekti puumalle toyboyn:n jakson nro2. Toivottasti saan sen tänä iltana tubeen asti.

Ja nyt viel puntille kyykkäämään.

JEEE sain itse vaihdettua. :rock:Nyt lähti renkaat hyvin paikoiltaan! Keväällä laitettu öljy auttoi. Kävin vielä ilmaa lisäämässä renkaisiin. Nyt ei tarvi miehiä enää mihinkään! :hyper:
Paitsi renkaiden pesuun.

E: Lainaatko mulle työkaluja? Tai joku!

Hehe he @Helistö vieläkö on kankkunen?

Onkohan tuo selkä sittenkin jotenkin kosahtanut. Hmm... miksi edes piti mennä jotain ykkösmaksimia kokeilemaan, en ole mikään voimannostaja. Etenkin kuin oli vielä 10kg vähemmän kuin joskus sai vedettyä :(

Se ois yönäytökseen katseleen kuvia, nääs Bladerunner 2049. On kyllä mukava kun eukko tykkää katsella pääasiassa saman genren leffoja myös.

Ihan hyvä krapulapäivä kun on ollut pitsaa aamupalaksi, wingsejä lounaaksi ja torkuilla vähän halailua.

Mutta niin, mä en oikein tiedä, tajuanko hommistani keskimääräistä enemmän tai vähemmän, luulisin että vähemmän varmaan. Juuri nyt olisi pakko tuottaa muiden arvioitavaksi tekstiä joten en voi luistaa loputtomiin ja tässä ihan justiinsa pitäisi se väitöskirja pullauttaa lopulliseen muotoonsa. Mutta rehellisesti nyt en ihan ole tyytyväinen siihen hommaan, missä olen. Olen oikeassa paikassa periaatteessa enkä oikein osaa kuvitella olevani kovinkaan paljoa poikkeavassa ympäristössä, mutta varsinainen sijaintini tämän paikan sisällä on hiukan pielessä. Tajusin yhdessä vaiheessa että olen paljon kiinnostuneempi tiedon tuottamisesta tietyllä tekniikalla ja sen tekniikan hiomisesta huippuunsa, kuin siitä itse tuotetusta tiedosta. Nautin kovasti lyhyistä projekteista, joissa sain tehdä yhden selkeän kokonaisuuden muita varten sillä osaamallani jutulla. Vähän sellaiseen your will, my hands -tyyliin. Olisi todella hienoa, jos saisin keskittyä tähän yhteen tekniikkaan, koska sen suhteen kyllä olen erinomaisen hyvin kartalla. Saapa nyt nähdä, mitä tulevaisuus tuo sitten lopulta.

OK, minusta sinulla on positiivinen ongelma tässä jos ihmisiä kiinostaa sun tuotokset. Minä taistelin viime talven omien opintojeni kanssa, jossa suurin haaste oli, ettei proffaa kiinnostanut lukea mun palauttamia tekstejä. Vainosin sitä kuukausikaupalla ja lopulta usutin amanuenssin sen kimppuun. Sitten proffa antoi vitosia ison nipun, mutta en kokenut juurikaan iloa, kun oletan ettei se oikeasti lukenut niitä, vaan iski sokkona vitoset moodleen, että jättäisin sen rauhaan. Suuri haaveeni olisi tehdä joskus jotain mikä kiinnostaa muitakin kuin minua, mutta ne jutut jotka kiinnostaa minua ei näytä ikinä kiinnostavan ketään muuta. Olet muuten kuvauksesi perusteella insinööri jos et vielä tiennyt. :)

Henkinen seurankaipuu krapulassa. Buahaha!
Tulin hakemaan pizzaa. Pizzeria täynnä iloisen näköisiä perheitä ja minä. Radiossa soi Riki Sorsan: 'haaveissa vahinko oot mun'
#mikämenipieleen #mylife

Back
Ylös Bottom