En kyllä koe hävinneeni mitään ja tilanne vääristyy koska niin harva äiti kirjoittaa täällä. Ihan hyvältä tuntuu, olen vähän kännissä!Miltä tuntuu @mopsey hävitä väittely?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En kyllä koe hävinneeni mitään ja tilanne vääristyy koska niin harva äiti kirjoittaa täällä. Ihan hyvältä tuntuu, olen vähän kännissä!Miltä tuntuu @mopsey hävitä väittely?
Gyl! Pakkohan se on pitää perinteistä kiinni!
Vuosisadan peijaiset päättymässä.
Ei ollu kyllä kummoset.
Kohokohta lienee se kun löin pääni johonkin kissatelineeseen.
^^Kyllä mä aina lopulta osaan, mutta oon hiljattain vasta tajunnut että olen klassinen alisuoriutuja-perfektionisti, joka ei edes aloita mitään jos kokee, että ei pysty tekemään sitä täydellisesti. Olin vain piilottanut itseltänikin tuon niin, että ajattelin aiemmin olevani vain yksinkertaisesti laiska.
Löl, katsokaa mitä sosiaalinen media suolsi silmilleni perjantain kunniaksi:
![]()
Miksi? Miksi??
Kyllähän hyvä kirja ja islay single malt menee päähän ku metrinen halko.Myös kirjat ovat näppäriä.
Mä pitkälti teen tuota, mistä tuo yllä oleva kuva on - mun hommani on selvittää noita tuollaisia juttuja. Ei välttämättä ihan juuri noita, joita tuossa kuvassa on, mutta niin paljon sinne päin, että suurin osa ei huomaisi eroa. :DMitä sä puuhailet työksesi? Minusta tuntuu, että itse olen tehnyt koko ikäni hommia, joista en tajua mitään. Juuri kun on tunne, että ymmärtää, niin hommat vaihtuu ja taas oon ihan ulapalla. Lopetin kuitenkin stressaamasta aikoja sitten, koska yksikään hommista ei sattunut olemaan kirurgiaa, joten epäonnistuminen on ainoastaan noloa. Usein kukaan muu ei edes huomaa, vaikka itsestä tuntuu että kosahti pahasti. Kerran mm. deletoin vahingossa parin viikon hommat kirjoittamalla Linuxissa hutiloiden rm -R. Sitten hiippailin vessaan ja kasailin hetken itseäni itku kurkussa. Kukaan muu ei kuitenkaan tajunnut, että seuraavat pari viikkoa paikkailin omaa typeryyttäni. Monessa hommassa perussuoritukseen riittää, kun pitää pään alhaalla ja välttää rikkomasta mitään. :D
Vain reunalta vähän häiriintynyttä. Daddy-o.
Löl, katsokaa mitä sosiaalinen media suolsi silmilleni perjantain kunniaksi:
![]()
Miksi? Miksi??
Mikäli tämä nyt minuun viittaa, sitä sopii miettiä että olisiko minulla kapasiteettia olla näin rasittava, jos olisin tyhmä?Ymmärrän monta asiaa, mukaanlukien tyhmyyden. Arvostaa sitä en vaan voi.

Ei ollu kuin 223rem. Meni tasan yksi patruuna.Oliko koko asearsenaali mukana varmuuden vuoksi? Mitä siellä on juotu, kun päävammoja alkaa jo tulla? :D