Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo on kyllä tosi, laina-aika alkaa juuri päättyä monesti ikävästi kun on saamassa kirjaa päätökseen.Kyllähän hyvä kirja ja islay single malt menee päähän ku metrinen halko.
Kirjoissa sama ku netflixeissä ym. Jos haet kirjastosta, laina-aika loppuu just, ku tarina käy mielenkiintoiseksi. Kaikki pitää ostaa omaksi. Fyysisesti, ei minnekään pilveen.
Mulla taas kaikki muut saa väistyä hyvän kirjan tieltä, en malta olla lukematta sitä loppuun kerta istumalta tai siis joudun jarruttelemaan etten lukisi kerta istumalta.Tuo on kyllä tosi, laina-aika alkaa juuri päättyä monesti ikävästi kun on saamassa kirjaa päätökseen.
Mikä on bullea? Tänään olen entistä tyhmempi.Oletko helistö bullea
Jaa, oliskohan se renkaidenvaihtoviikonloppu?
Jaa, oliskohan se renkaidenvaihtoviikonloppu?
Vaiha mullekki! En oikein luota omiin työkaluihin. Jos vapaaehtoisia auttajia niin ilmineeratkaa. :D
Vaihdoitkos sää joskus itekin, vai muistanko väärin?Vaiha mullekki! En oikein luota omiin työkaluihin. Jos vapaaehtoisia auttajia niin ilmineeratkaa. :D
Jos haet kirjastosta, laina-aika loppuu just, ku tarina käy mielenkiintoiseksi. Kaikki pitää ostaa omaksi. Fyysisesti, ei minnekään pilveen.
Kirjaston aktiivikäyttäjän vinkit onnistuneeseen lainauskokemukseen;Tuo on kyllä tosi, laina-aika alkaa juuri päättyä monesti ikävästi kun on saamassa kirjaa päätökseen.
Käypä seuraavalla kerralla vähän jutskaamassa kirjastovirkailijan kanssa. Hoidatte verkkopalveluasian kuntoon niin onnistuu lainojen uusiminen jne. kotisohvalta.Pitää siis ottaa joku ilmotus päälle, että ilmottais koska kirja vanhenee. Sillä rahalla ostais varmaan jo muutaman kirjan, mitä sakkomaksuihin mennyt.
Sama homma, krapula ja markkina-arvo. Tosin en mä kai sitä ole epäillyt tai edes tarvinnut epäillä/tsekata. Krapula tosin jo melko vieno, sellainen seitinohut.Krapula, yhn!
Auttakaa.
E: markkina-arvo tallella tai sitten miehet olivat enemmän kännissä kuin minä.
Mikä on bullea? Tänään olen entistä tyhmempi.
En tiedä mutta herkillä ollaan: pesin hampaat niin tuli yrjö.
Vaihdoitkos sää joskus itekin, vai muistanko väärin?
No vaikuttaako se sun työ muiden ihmisten henkeen ja/tai terveyteen ? Siitähän tässä oli kyse.Mulla ainakin loppuu!![]()