Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Paperisuudellesi on siis hyvä syy: kalorikuri!

5kg lisää massaa lisäisi kummmasti myös voimaa ;)

Lupasit laskea mulle kalorit, Ootko laskenut?
En muuten oo. Täytyy laskea.
Sarjapainoja olen omasta mielestäni hyvin saanut maltillisesti nostettua. Treeniksestä näkee jos kiinnostaa.

Veikkaan että ongelma on siipien kastikkeessa eli chilissä. Yleensä suolisto reagoi epäkiitollisesti palkokasveihin joita en siksi juuri syökään.

Minun kokovartalopeili näyttää vain tältä.

214326-I-m-In-Shape-Round-Is-A-Shape.jpg

Paperisuudellesi on siis hyvä syy: kalorikuri!

5kg lisää massaa lisäisi kummmasti myös voimaa ;)

Lupasit laskea mulle kalorit, Ootko laskenut?
Huomenna aloitan päivän treffeillä: meen hotelliaamiaiselle ja sit illalla vielä pari virvoketta. Tulee varmaan kaloreita ihan kiitettävästi joten siksi tänään en ylimääräisiä ota.

Huomenna aloitan päivän treffeillä: meen hotelliaamiaiselle ja sit illalla vielä pari virvoketta. Tulee varmaan kaloreita ihan kiitettävästi joten siksi tänään en ylimääräisiä ota.
Oot senverran luikku ettei sun tarttis noin stressata syömistä...
E. Antoisia treffejä!

Whaaaaaat! Et kai arvostele, suvaitse
Kehotan olemaan miettimättä turhaan kaloreita ja nauttimaan ruuasta.
E. Kehotin Helistöä tosin myös laskemaan kalorit, jotta saadaan selville että niitä tulee turhan vähän treenaavalle ihmiselle. Veikkaan 1400-1800/pv ja se on aika kituutusta etenkin kun monta kertaa viikossa treenaa. Toivon olevani väärässä saldon suhteen.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom