Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuulin just, et Generation iron 2 on tullut Netflixiin.
Mulla on Converseista talviversiot, mutta alkavat vedellä viimeisiään... Ei kyllä pahan hintaset! Täytyypä käydä kokeilemassa noita. Tuo vuori näyttää järjettömän houkuttelevalta! Laukkuja en osaa ostaa, mutta kenkiä kyllä....Ovat myös aivan satumaisen pehmoiset. Talvisia tennareita mulla ei olekaan ollut ainakaan kymmeneen vuoteen :D
Nuo tennarit on huomenna tarjouksessa 59,90 Intersportissa. Maksoin tänään kympin enemmän, niin ei tarvitse huomenna päivällä juosta sinne tai netistä maksaa postikuluja. :D

Osta multa pois. Mulla on ruskeat mokkanahkaiset. Pari kybää. En itse käytä.Mulla on Converseista talviversiot, mutta alkavat vedellä viimeisiään... Ei kyllä pahan hintaset! Täytyypä käydä kokeilemassa noita. Tuo vuori näyttää järjettömän houkuttelevalta! Laukkuja en osaa ostaa, mutta kenkiä kyllä....![]()
Tainnut olla jo kesäkuusta, katselin joskus heinäkuussa tuon rainan. Oli aika huono.Kuulin just, et Generation iron 2 on tullut Netflixiin.
#tiedän mitä teen illalla.
Jos olen hengissä Ikeareissun jälkeen.
Miksi kukaan ei kertonut mulle aikaisemmin.Tainnut olla jo kesäkuusta, katselin joskus heinäkuussa tuon rainan. Oli aika huono.
Tuota kai olisi voinut jo lekurissakin näyttämässä, kun oli siinä 2. ja 3. asteen välimaastossa (en osaa tulkita speksejä), mutta rasvalappuja nekin siihen ois antanu.
Tainnut olla jo kesäkuusta, katselin joskus heinäkuussa tuon rainan. Oli aika huono.
niin että aika huonoMulla meni vähän ohi että mikä sen pointti oli.
niin että aika huono
On se hyvä, että on täällä näitä lääketieteen edustajia.Helppo tapa erottaa 2. ja 3. aste. Toinen aste on "kostea ja kipeä" kun kolmas on kuiva korppu ja lähes kivuton.
Tainnut olla jo kesäkuusta, katselin joskus heinäkuussa tuon rainan. Oli aika huono.
Sama vika rahikaisella. En vaan oikein tajunnut, mutta ehkä mun ei tarvinnutkaan. Kai siinä analysoitiin bodauksen persoonia ja fanituksen digitalisoitumista.Mulla meni vähän ohi että mikä sen pointti oli.
Tää voi sulle olla vähän antoisampi dokkari kun on sitä bodauspohjaa ja mielenkiintoa, muistaakseni tästä puhuin kesällä täälläkin. o_OJaa no kai se täytyy kuitenkin kattella ihan varmuuden vuoks (vai katoinko mä sen jo??), onpahan tekemistä kun oot maailmalla...
Rupes tuo kyllä aamulla ärsyttään melkoisesti.Tjaa, nyt näyttää olevan sen verran rasittava popuppi adblockerista hyppimässä koko ajan silmille, että saattaa jäädä foorumi jatkossa lukematta.
Tjaa, nyt näyttää olevan sen verran rasittava popuppi adblockerista hyppimässä koko ajan silmille, että saattaa jäädä foorumi jatkossa lukematta.
Ilman adblockeria ilmestyy yhtäkkiä mainosvideoita keskelle ketjua, eli viestien väliin. Ja tietysti äänet täysillä. @Mike onko noiden tarkoitus toimia noin? Mikäli on, niin mainostaja on siinä mielessä onnistunut, ettei kukaan varmasti vahingossakaan osta mitään mainoksessa olevaa tuotetta, eikä mitään muutakaan tuotetta kyseiseltä firmalta. Sen verran vittumaisen keskeytyksen ne aiheuttavat muuten miellyttävään foorumin lukemiseen.Rupes tuo kyllä aamulla ärsyttään melkoisesti.
On se hyvä, että on täällä näitä lääketieteen edustajia.
Tuolla speksillä olisi 3. asteen, mutta jännän teki se, että tuntohermot toimi ihan ok vielä sormella tökkiessä ja toimii tietty edelleen, mutta kipua ei ollut. Käsitin siis, että 3. asteen vammassa hermot on kokonaan poks (?)