Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juna taas luonnollisesti vartin myöhässä tänä aamuna, mukavasti saa heti aamusta verenpaineet nousuun. Kyllähän mä mielellään olisin ajoissa paikalla, VR vaan monesti on eri mieltä asiasta...

Ovat myös aivan satumaisen pehmoiset. Talvisia tennareita mulla ei olekaan ollut ainakaan kymmeneen vuoteen :D

Nuo tennarit on huomenna tarjouksessa 59,90 Intersportissa. Maksoin tänään kympin enemmän, niin ei tarvitse huomenna päivällä juosta sinne tai netistä maksaa postikuluja. :D
Mulla on Converseista talviversiot, mutta alkavat vedellä viimeisiään... Ei kyllä pahan hintaset! Täytyypä käydä kokeilemassa noita. Tuo vuori näyttää järjettömän houkuttelevalta! Laukkuja en osaa ostaa, mutta kenkiä kyllä.... :heart:

Mulla on Converseista talviversiot, mutta alkavat vedellä viimeisiään... Ei kyllä pahan hintaset! Täytyypä käydä kokeilemassa noita. Tuo vuori näyttää järjettömän houkuttelevalta! Laukkuja en osaa ostaa, mutta kenkiä kyllä.... :heart:
Osta multa pois. Mulla on ruskeat mokkanahkaiset. Pari kybää. En itse käytä.

Eilen uusin Alien, jouduin tosin jättämään kesken koska piti ajatella aamun herätystä 6:40. Enköhän tänään katso loppuun, sen verran kiinnostava on.

Tuota kai olisi voinut jo lekurissakin näyttämässä, kun oli siinä 2. ja 3. asteen välimaastossa (en osaa tulkita speksejä), mutta rasvalappuja nekin siihen ois antanu.

Helppo tapa erottaa 2. ja 3. aste. Toinen aste on "kostea ja kipeä" kun kolmas on kuiva korppu ja lähes kivuton.

upload_2017-10-19_12-59-18.webp

Monta uhria tällä saa aikaiseksi?

Helppo tapa erottaa 2. ja 3. aste. Toinen aste on "kostea ja kipeä" kun kolmas on kuiva korppu ja lähes kivuton.
On se hyvä, että on täällä näitä lääketieteen edustajia.
Tuolla speksillä olisi 3. asteen, mutta jännän teki se, että tuntohermot toimi ihan ok vielä sormella tökkiessä ja toimii tietty edelleen, mutta kipua ei ollut. Käsitin siis, että 3. asteen vammassa hermot on kokonaan poks (?)

e. Ja nää speksit tuntuu vähän ristiriitaisilta eri paikoissa, kun jossain on mainittu erikseen syvemmät 2. luokan vammat: "Syvemmissä toisen luokan palovammoissa vaurioituvat kaikki epidermiksen kerrokset. Vammat punoittavat ja ovat pikemminkin kuivia kuin kosteita" (Honari 2004).

Mulla meni vähän ohi että mikä sen pointti oli.
Sama vika rahikaisella. En vaan oikein tajunnut, mutta ehkä mun ei tarvinnutkaan. Kai siinä analysoitiin bodauksen persoonia ja fanituksen digitalisoitumista.

Jaa no kai se täytyy kuitenkin kattella ihan varmuuden vuoks (vai katoinko mä sen jo??), onpahan tekemistä kun oot maailmalla...
Tää voi sulle olla vähän antoisampi dokkari kun on sitä bodauspohjaa ja mielenkiintoa, muistaakseni tästä puhuin kesällä täälläkin. o_O

Tjaa, nyt näyttää olevan sen verran rasittava popuppi adblockerista hyppimässä koko ajan silmille, että saattaa jäädä foorumi jatkossa lukematta.

Rupes tuo kyllä aamulla ärsyttään melkoisesti.
Ilman adblockeria ilmestyy yhtäkkiä mainosvideoita keskelle ketjua, eli viestien väliin. Ja tietysti äänet täysillä. @Mike onko noiden tarkoitus toimia noin? Mikäli on, niin mainostaja on siinä mielessä onnistunut, ettei kukaan varmasti vahingossakaan osta mitään mainoksessa olevaa tuotetta, eikä mitään muutakaan tuotetta kyseiseltä firmalta. Sen verran vittumaisen keskeytyksen ne aiheuttavat muuten miellyttävään foorumin lukemiseen.

Mä oon silkasta solidaarisuudesta ottanut ad blockerin tältä sivulta pois, ja saatanpa jotain kiinnostavaa tarjousta klikatakin, mutta noi keskelle ketjua pomppaavat videot ja todella isot displayt ovat vähän hankalia. Välillä tule painettua ihan vahingossa kun sivu yhtäkkiä latautuukin ja on menossa johonkin topsuun. No, siinäpä maksavat klikkauksista.

On se hyvä, että on täällä näitä lääketieteen edustajia.
Tuolla speksillä olisi 3. asteen, mutta jännän teki se, että tuntohermot toimi ihan ok vielä sormella tökkiessä ja toimii tietty edelleen, mutta kipua ei ollut. Käsitin siis, että 3. asteen vammassa hermot on kokonaan poks (?)

Eiköhän tuo kakkonen ole. Kolmonen ei myöskään oikein paranee itsekseen.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom