Paperisuudellesi on siis hyvä syy: kalorikuri!En viitsi 'turhia ottaa'.
Huomenna sitten :D
5kg lisää massaa lisäisi kummmasti myös voimaa ;)
Lupasit laskea mulle kalorit, Ootko laskenut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paperisuudellesi on siis hyvä syy: kalorikuri!En viitsi 'turhia ottaa'.
Huomenna sitten :D
En muuten oo. Täytyy laskea.Paperisuudellesi on siis hyvä syy: kalorikuri!
Kiva kun jaot meille tämän tiedonMulla on 2 edellistä kertaa mennyt maha ruikulille siivistä![]()
Jaettu suru on kaksinkertainen suru :(Kiva kun jaot meille tämän tiedon
Minä kyllä voisin alkaa vegaaniksi ja krosfittaajaksi, niin olisi jotain järjellistä tekemistä saatana.
Tuossa kun on tietokonepöydän vieressä iso kokovartalopeili, niin siitä juuri tulleen tiedon mukaan ainakin näytän siltä, kuin olisin vegaani ja krosfittaaja.Minä: en.
Huomenna aloitan päivän treffeillä: meen hotelliaamiaiselle ja sit illalla vielä pari virvoketta. Tulee varmaan kaloreita ihan kiitettävästi joten siksi tänään en ylimääräisiä ota.Paperisuudellesi on siis hyvä syy: kalorikuri!
Oot senverran luikku ettei sun tarttis noin stressata syömistä...Huomenna aloitan päivän treffeillä: meen hotelliaamiaiselle ja sit illalla vielä pari virvoketta. Tulee varmaan kaloreita ihan kiitettävästi joten siksi tänään en ylimääräisiä ota.
Whaaaaaat! Et kai arvostele, suvaitseOot senverran luikku ettei sun tarttis noin stressata syömistä...
Kehotan olemaan miettimättä turhaan kaloreita ja nauttimaan ruuasta.Whaaaaaat! Et kai arvostele, suvaitse
En mä stressaa. Tää sopii mulle just hyvin.Oot senverran luikku ettei sun tarttis noin stressata syömistä...
E. Antoisia treffejä!