Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mites muuten @Seagram tommonen Espanjalainen ratsu?

5185

Join vähän rommia jumilääkkeeksi ja menen haravoimaan :confused:
E. Toppatakki päällä ja pipo päässä suatana
E.e pihatyöt on kyllä niin peräsuolesta ettei niitä viitsi tehdä kuin vähän pienessä sievässä
Minä tein ensin pihatyöt selvin päin, zero, nada alcohol ja nyt leffan ohessa join yhden La Trappe Dubbelin ja Corryvreckanin. Ihan, ettei tulis jumeja. Lääkkeeksi. Ennaltahkäisevästi.

E. T-paitasillani olin. Auringossa melki 20.

Saatana, on varmaan hieno työviikko tulossa. On kyllä sellainen olo ollut taas, ettei paremmasta väliä. Miksihän tuota itteensä aina kiusaa?

Onhan se mukavaa kun on sitten kuun lopussa povitaskussa 5k ja viinapullo.
Ei oo meikäläisellä noita Gonzalessin liksoja. Vaikka alanvaihto vähän auttoikin. Pitäskin varmaan vähän ruveta kilpailuttaan itteensä, kun tässäkin kaupungissa noita kilpailevia toimijoita kuitenkin on.

Kuun lopussa poikaporukalla Turkuun. Voi mennä viinapullo poikineen.

Kylläpä elämä on ahdistavaa ja väsyttävää ilman liikuntaa. Oon ihan rättipoikki koko ajan ja ei saa mitään aikaiseksi. Kolmas täyslepopäivä menossa. Onneksi tiistaina pääsee jo salille niin elämän ilo palaa kroppaani. En kyllä pysty ymmärtämään liikkumattomia ihmisiä...

Kylläpä elämä on ahdistavaa ja väsyttävää ilman liikuntaa. Oon ihan rättipoikki koko ajan ja ei saa mitään aikaiseksi. Kolmas täyslepopäivä menossa. Onneksi tiistaina pääsee jo salille niin elämän ilo palaa kroppaani. En kyllä pysty ymmärtämään liikkumattomia ihmisiä...
Kuulostaa vähän ylikunnon alkuoireilta. Kroppa ja hermosto huutaa huilia, mutta sitä ei saa.

Back
Ylös Bottom