Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hommaar sorsan pedin viereen.
Tarpeet hoidettuasi voit alkaa unenpöpperössä kuljettaa kusista sorssa pitkin kämppää vessaan ja takastullessa liukastua kusilammikkoon.

Maistoin gf- näkkiä. Ei olis kannattanut.

Mikä tuo on? Ensiksi tuli mieleen jonkinlainen GirlFriend-Näkki kondomi.o_O

Jännä kokemus tuo asentohuimaus, kun meinaa öisellä qsireissulla mennä turvalleen.

Tohtorille, Sylvi kunnian ja omantunnon kautta suosittelee:
image.webp

@sylvikki gluten free.
Ja taas olisi pitänyt puhua asioiden oikeilla nimillä.
Vaikka typotan järkyttävän paljon niin nyt ei ollut typo :D

Viimeksi muokattu:
^ Tissit, tsihihihih. Eiku.

Tulipahan taas eilen todettua että lenkkeily näin koirattomana on perseestä. Ei toimi ei. Lenkkeilin suoraan baariin punaviinille. :nolo:

Olen aikani lapsi ja varsin vahvasti individualisti ja usein myös (osittain)allekirjoitan heitot "jokainen on itse vastuussa onnestaan, jaksamisestaan ja orgasmeistaan" mutta nyt sisälläni on alkanut hiukan närästää tuo...

Ehkä sitä ajatusta kannattaa jatkaa kuten tuossa esimerkissäsi, että on aika eri asia saavutatko jotakin itse yrittämällä vai muiden kustannuksella. Tämä nykyajan individualismi on hyvin raakaa. Sosiaalisena otuksena suurin onni ja jaksaminen harvoin tulee siitä että istuu yksin rahakasan päällä. Toki se edellyttää, että kummankin aluksessa on samanlaiset siirtimet eikä toisella ole pelkkää ryöstölatausta ja omaa varageneraattoria, jonka turvin putputtaa siinä vaiheessa kun sun piuhat menee vähän jumiin.

Munalaatikkoa!

Lokakuun toinen perjantai on muuten kansainvälinen kananmunan päivä.

Joskus on viisautta ottaa aikalisää. Voi tuntua luuserimeiningiltä juuri silloin, mutta voi myös osoittautua kullanarvoiseksi ratkaisuksi myöhemmin! Itse olen palannut juuri työelämään kahdeksan kuukauden sairausloman ja kolmen kuukauden työkokeilun kautta. Reittejä ja vaihtoehtoja löytyy, eikä niitä edes tarvitse keksiä itse. Apua saa.
Jees. Työterveyslääkärissä käyty. Kerroin miten asiat on ja miltä tuntuu. En ruinannut saikkua. Sovittiin, että pidetään kolmikantaneuvottelut ja mietitään mitä keksitään. Tämä passaa hyvin. Voimakkaissa mielentiloissa ei kannata tehä kovin radikaaleja päätöksiä. Saattaisi jossain välissä kaduttaa. Katotaan miten käy.

Back
Ylös Bottom