Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Ite en oiken koskaan oo kuunnellut tai tykännyt, mutta Sonispheren keikka aikanaan oli varsin rautainen,Asiallinen veto tuo Mastodonin. Varmaan parhaita, mitä noilta on vastaan tullut.
Taas viikonloppu käsillä. Munkkia esiin nyt.
Vanha, mutta näin Roosanauhapäivän kunniaksi punttimimmit vois kanssa laittaa omia munkkikuvia.Taas viikonloppu käsillä. Munkkia esiin nyt.
Olen aikani lapsi ja varsin vahvasti individualisti ja usein myös (osittain)allekirjoitan heitot "jokainen on itse vastuussa onnestaan, jaksamisestaan ja orgasmeistaan" mutta nyt sisälläni on alkanut hiukan närästää tuo...
Tohtorille, Sylvi kunnian ja omantunnon kautta suosittelee:
katso liitettä 145062
Mitä söit?olo tukala, itse aiheutettu #liikasyöminen
Metsäsienirisottoa / vaniljapannacotta+kastikkeetMitä söit?
Jees. Työterveyslääkärissä käyty. Kerroin miten asiat on ja miltä tuntuu. En ruinannut saikkua. Sovittiin, että pidetään kolmikantaneuvottelut ja mietitään mitä keksitään. Tämä passaa hyvin. Voimakkaissa mielentiloissa ei kannata tehä kovin radikaaleja päätöksiä. Saattaisi jossain välissä kaduttaa. Katotaan miten käy.Joskus on viisautta ottaa aikalisää. Voi tuntua luuserimeiningiltä juuri silloin, mutta voi myös osoittautua kullanarvoiseksi ratkaisuksi myöhemmin! Itse olen palannut juuri työelämään kahdeksan kuukauden sairausloman ja kolmen kuukauden työkokeilun kautta. Reittejä ja vaihtoehtoja löytyy, eikä niitä edes tarvitse keksiä itse. Apua saa.