Deleted member 43228
Mikä tuota akkaa vaivaa, kun ilme on kuin perseeseen ammutulla karhulla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei jaksa. Nykyinen työ ei kiinnosta. Mikään työ ei kiinnosta. Outo tilanne. Kiinnostuksen väheneminen tapahtunut muutamassa kuukaudessa. Kuitenkin pakko ois jotain tehdä, luonto ei anna heittäytyä sossun elätettäväksi ja olla lapsilleni huono roolimalli.
Oon ihan vitun väsynyt ja epätoivoinen. En tiedä mitä tekisin. Irtisanotuminen käynyt monta kertaa mielessä, mutta ei välttämättä fiksuin vaihtoehto. En todellakaan tiedä mitä pitäisi tehdä. Ei vaan jaksa.
Pääkoppaa sotkee varmasti myös pienellä annoksella syömäni citalopram. Se leikkaa tunteita pois molemmista päistä ja tekee henkisen zombien. Huomenna työterveyslääkärille. Toivottavasti kirjoittaisi pitkän saikun. Tai en tiedä, saikulta takaisin työelämään voi olla vaikeaa. Vittu että ahistaa ja vituttaa.
Tänään vien sylvin romanttiselle illalliselle ABC:lle.
Illan kliimaksina hirtän itseni sylvin kisujen kiipeilypuuhun.
Sniffari on siis vapautunut Ultimecian kellarivankilasta. Sillä lailla.Varmaan se kun Samuli on niin ilosen näkönen. Tarttee tasapainottaa.Mikä tuota akkaa vaivaa, kun ilme on kuin perseeseen ammutulla karhulla?
Just söin kans, tai oli siinä myös saksan- ja hassel-.Herra Tohtori ottaa nyt pähkinöitä.
Cashew.
Kummatkin oikein edustavina. Hoho.Varmaan se kun Samuli on niin ilosen näkönen. Tarttee tasapainottaa.
Toivottavasti työterveydessä ollaan samaa mieltä. Se selviää huomenna. Vituttaa ja väsyttää. Teen pelkkää yövuoroa. Ikuinen väsy. Paska palkka, mitään ei jää säästöön, ei meinaa riittää edes elämään.Joskus on viisautta ottaa aikalisää. Voi tuntua luuserimeiningiltä juuri silloin, mutta voi myös osoittautua kullanarvoiseksi ratkaisuksi myöhemmin! Itse olen palannut juuri työelämään kahdeksan kuukauden sairausloman ja kolmen kuukauden työkokeilun kautta. Reittejä ja vaihtoehtoja löytyy, eikä niitä edes tarvitse keksiä itse. Apua saa.
Ei jaksa. Nykyinen työ ei kiinnosta. Mikään työ ei kiinnosta. Outo tilanne. Kiinnostuksen väheneminen tapahtunut muutamassa kuukaudessa. Kuitenkin pakko ois jotain tehdä, luonto ei anna heittäytyä sossun elätettäväksi ja olla lapsilleni huono roolimalli.
Palaako vielä mallu vai vaihtanut merkkiä?Nyt iltaröökille ja sitten nukkumaan.