Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itellä on oikeastaan stressi hälyttävästi vähentynyt, kun loppui työn ohessa opiskelut. Viimeaikoina kertynyt univelka tosin varmaan stressaa kroppaa ja mieltä.
Mä en koe olevani stressaantunut mutta jotain on tapahtunut kun unen määrä on vähentynyt. Mulla on monta suurta asiaa (positiivisia onneksi) tapahtunut tässä viimeisen 6kk aikana.
En ole huolissani koska jaksan, voin hyvin, olen pirteä, hyvällä mielellä, jumppa kulkee.

Mä en koe olevani stressaantunut mutta jotain on tapahtunut kun unen määrä on vähentynyt. Mulla on monta suurta asiaa (positiivisia onneksi) tapahtunut tässä viimeisen 6kk aikana.
En ole huolissani koska jaksan, voin hyvin, olen pirteä, hyvällä mielellä, jumppa kulkee.
Minä jaksan, koska on pakko, en voi hyvin, olen väsynyt ja pahantuulinen, jumppa on pakkopullaa.
Keneltäs minä nyt kuulostan...hmm...

Niin siis suomeksi munakokkelia. Minulla on eväänä munakasrullaa jauheliha-riisi-jalapeno -täytteellä.

Whatever. Minä puhun munalaatikosta.
Hyvvääää! Parasta: hyvää, helppoa ja halpaa.
Kyytipojaksi vihanneksia tai keitttyjä kasviksia ja raejuustoa ja (hapanta) piimää.
Ja sitä voi muunnella mielensä mukaan laittamalla lisukkeita joukkoon.

Whatever. Minä puhun munalaatikosta.
Hyvvääää! Parasta: hyvää, helppoa ja halpaa.
Kyytipojaksi vihanneksia tai keitttyjä kasviksia ja raejuustoa ja (hapanta) piimää.
Ja sitä voi muunnella mielensä mukaan laittamalla lisukkeita joukkoon.
Pro-tip: mikrossa toi valmistuu viidessä minuutissa. :)

Isot satsit myös? Teen 8 kananmunan annoksia kun syön monta pvää eväänä töissä.
No ite teen joskus laiskuuttani ison puurolautasellisen, jossa ~5 valkuaista ja 3 keltuaista ja vähän maitoo. Sen on kolme minuuttia välillä sekoittaen. Ohan kaikki uunissa parempaa, mutta jos on kiiru.

No ite teen joskus laiskuuttani ison puurolautasellisen, jossa ~5 valkuaista ja 3 keltuaista ja vähän maitoo. Sen on kolme minuuttia välillä sekoittaen. Ohan kaikki uunissa parempaa, mutta jos on kiiru.
Mä laitan 1 muna, 1dl nestättä. Käytän esim 8 kananmunan annokseen 5dl kuohukermaa ja 3 dl maitoa. Vähän suolaa ja mustapippuria ja uuniin.

9BCA7F53-E7AD-4A3A-A69D-45F1F54C93B4.webp

Munalaatikko

Back
Ylös Bottom