Tää taitaa olla niille, jotka syö silmillään. Minä olen tottunut syömään suullani.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää taitaa olla niille, jotka syö silmillään. Minä olen tottunut syömään suullani.
Mä en koe olevani stressaantunut mutta jotain on tapahtunut kun unen määrä on vähentynyt. Mulla on monta suurta asiaa (positiivisia onneksi) tapahtunut tässä viimeisen 6kk aikana.Itellä on oikeastaan stressi hälyttävästi vähentynyt, kun loppui työn ohessa opiskelut. Viimeaikoina kertynyt univelka tosin varmaan stressaa kroppaa ja mieltä.
Heikommasta asemasta ja arvostuksesta esimerkkinä vaikka palkkaerot Hollywoodissa.
Minä jaksan, koska on pakko, en voi hyvin, olen väsynyt ja pahantuulinen, jumppa on pakkopullaa.Mä en koe olevani stressaantunut mutta jotain on tapahtunut kun unen määrä on vähentynyt. Mulla on monta suurta asiaa (positiivisia onneksi) tapahtunut tässä viimeisen 6kk aikana.
En ole huolissani koska jaksan, voin hyvin, olen pirteä, hyvällä mielellä, jumppa kulkee.
Mitä on munalaatikko. Mitvit.Lounaaksi munalaatikkoa.
https://www.google.fi/amp/s/karppis...02/kananmunaa-monessa-muodossa-munavuoka/amp/Mitä on munalaatikko. Mitvit.
Höh :(Minä jaksan, koska on pakko, en voi hyvin, olen väsynyt ja pahantuulinen, jumppa on pakkopullaa.
Niin siis suomeksi munakokkelia. Minulla on eväänä munakasrullaa jauheliha-riisi-jalapeno -täytteellä.
Niin siis suomeksi munakokkelia. Minulla on eväänä munakasrullaa jauheliha-riisi-jalapeno -täytteellä.
Pro-tip: mikrossa toi valmistuu viidessä minuutissa.Whatever. Minä puhun munalaatikosta.
Hyvvääää! Parasta: hyvää, helppoa ja halpaa.
Kyytipojaksi vihanneksia tai keitttyjä kasviksia ja raejuustoa ja (hapanta) piimää.
Ja sitä voi muunnella mielensä mukaan laittamalla lisukkeita joukkoon.

Isot satsit myös? Teen 8 kananmunan annoksia kun syön monta pvää eväänä töissä.Pro-tip: mikrossa toi valmistuu viidessä minuutissa.![]()
No ite teen joskus laiskuuttani ison puurolautasellisen, jossa ~5 valkuaista ja 3 keltuaista ja vähän maitoo. Sen on kolme minuuttia välillä sekoittaen. Ohan kaikki uunissa parempaa, mutta jos on kiiru.Isot satsit myös? Teen 8 kananmunan annoksia kun syön monta pvää eväänä töissä.
Mä laitan 1 muna, 1dl nestättä. Käytän esim 8 kananmunan annokseen 5dl kuohukermaa ja 3 dl maitoa. Vähän suolaa ja mustapippuria ja uuniin.No ite teen joskus laiskuuttani ison puurolautasellisen, jossa ~5 valkuaista ja 3 keltuaista ja vähän maitoo. Sen on kolme minuuttia välillä sekoittaen. Ohan kaikki uunissa parempaa, mutta jos on kiiru.
Epäilemättä. Mä oonkin vaan niin simppeli tapaus, että mua lähinnä ahdistaa liian hienosti aseteltu ruoka. Ja valkoset pöytäliinat.Kyllä ne maistuukin. Hyvältä. Ähky on vieläkin.
Epäilemättä. Mä oonkin vaan niin simppeli tapaus, että mua lähinnä ahdistaa liian hienosti aseteltu ruoka. Ja valkoset pöytäliinat.
Minulta.Minä jaksan, koska on pakko, en voi hyvin, olen väsynyt ja pahantuulinen, jumppa on pakkopullaa.
Keneltäs minä nyt kuulostan...hmm...