Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niin joo se saatanan kahvi jäi ostamatta, laiskana en kyllä uudestaan kauppaan mene. Joutuis pukeutumaan, liian vaivalloista juon teetä aamulla.

Toki, mutta naisvartaloissa on valtavasti enemmän kuin miehillä geneettisistä syistä johtuvaa vaihtelua alavartalon raskaudessa suhteessa ylävartaloon.
Mä en sitä olekaan noin ajatellut.
Mietin, et kyllä sitä jaksaa ja kehittyy tiettyyn rajaan kun tarpeeksi jumppaa oli mies tai nainen.
En mä muutenkaan jaksa itseäni vertailla.
Olen paperia ja sillä siisti. Joku muu samat speksit mun kanssa omaava ei välttämättä ole.

Ei taas tätä väittelyä miehet vs naiset! Mielummin jotain tärkeää, esim:

Huomasin, ettei kannata syödä porkkanaraastetta ennen jumppaa. Pieretti ja kakatti koko ajan.

Ja mitäs tekemistä tällä on asian kanssa? Perusfysiikkaa...
No sitä, että saadakseen x leukaa vedettyä kevyemmän alavartalon omaavan tarvitsee treenata huomattavasti vähemmän kuin raskaamman alavartalon omaavan tilanteessa jossa yläkroppa yhtä vahva.

No sitä, että saadakseen x leukaa vedettyä kevyemmän alavartalon omaavan tarvitsee treenata huomattavasti vähemmän kuin raskaamman alavartalon omaavan tilanteessa jossa yläkroppa yhtä vahva.
No vitut tarvitse, olettaen että vartalot ovat samanpainoiset.

Mä en sitä olekaan noin ajatellut.
Mietin, et kyllä sitä jaksaa ja kehittyy tiettyyn rajaan kun tarpeeksi jumppaa oli mies tai nainen.
En mä muutenkaan jaksa itseäni vertailla.
Olen paperia ja sillä siisti. Joku muu samat speksit mun kanssa omaava ei välttämättä ole.
Ei kukaan muukaan paitsi toi helvetin Korhonen

Kyllä tämmöinen yli 70 kg isojalka tursuke joutuu ottamaan kumpparit apuun leukoja vedellessä vaikka selässä muuten oletettavasti jotain voimaa on. Hitto tätä ruhoa jaksa omin voimin nostella. Siis kyllä mä veikkaan että pienemmällä perällä ja isommalla selällä samalla painolla nousis helpommin.

Niin, mä olenkin vain tälläinen sunnuntaijumppari joten en sen enempää jaksa miettiä joudunko jumppaa enemmä kuin se ja tää.
Teen just niin paljon töitä kun tarttee, että saan vedettyä ne x leukaa.

Kyllä tämmöinen yli 70 kg isojalka tursuke joutuu ottamaan kumpparit apuun leukoja vedellessä vaikka selässä muuten oletettavasti jotain voimaa on. Hitto tätä ruhoa jaksa omin voimin nostella. Siis kyllä mä veikkaan että pienemmällä perällä ja isommalla selällä samalla painolla nousis helpommin.
Kiitos että tulit puolustamaan mua tässä päivänselvässä asiassa :eek::)

Höhö, saman kuulosta meininkiä täälläkin. Tosin oma elopaino ja varmaan myös pituus vähän pienemmät. Jaloista ja pepusta ku siirtäs lihaksia yläkroppaan nii johan alkas liikkuun! Pari leukaa menee ilman apuja, mutta kunnollisia sarjoja tehdessä aina kuminauhat apuna.

Back
Ylös Bottom