Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mee vielä palkkasi-treadiin ja huomaat että et tienaa mitään. Muut (lue: jokainen) tienaa vähintään 10 000 e / kk.Luen vähän Pakkikselta miten huonosti muilla menee ja juon hiukan kahvia.
Pakko ostaa proteiinipatukka iltapäiväkahville.
I am not surprised...Kukaan ei pakota! Mulla on muuten järjetön keinopeniskokoelma!
Kukaan ei pakota! Mulla on muuten järjetön keinopeniskokoelma!
Paitti että kun joutuu välillä tekemään ns. rutiinikoodausta (liian helppoa), jonka alottamistakin välttelee, kun tietää kuinka tylsää se on.Aloin aamulla kahdeksan jälkeen hakkaamaan Exceliin uutta makroa ja ekan kerran vilkaisin kelloa vasta puoliltapäivin. Olisi perkele pitänyt aikanaan opiskella koodariksi, siinä hommassa duunipäivät menisivät paljon nopeammin kun ajantaju katoaa keskittyessä kokonaan.
Kyllä tarve pakottaa! Enkä ole pullaihminen.Kukaan ei pakota! Mulla on muuten järjetön proteiinipatukkakokoelma!
I am not surprised...
Minun maha sanoo hurlurmur protskupatukoista ja turpoaa jännittäviin mittasuhteisiin, niitä ei siis nautiskella. Mikä on ihan jees, koska lähes järjestään ne kaikki on myös pirun pahoja. Ruokaa sen sijaan: menee paljon.
Kohta kuvia sataa, sano mun sanoneen.I wish! Ei oo yhtään. Pakko varmaan kohta hankkia, muista enää miltä sellainen edes näyttää!
Vihaan joulua muutenBoom.

Mieliteot + selittämätön pahoinvointi... Tirsk.Mieliteot tälle päivää olis Big Mac, lohi, kananmunat ja kinkku. No ehkä ens viikolla noista muita paitsi ei hampparia.