Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

el gringo

kiitos ja anteeksi

se olisi ollut: vaihtoehto

Minä viihdyin sielä usein, hyvin & pitkään

67448136-1772-4DDB-935D-F9D1728FE0A5.webp

View: https://youtu.be/9X7OPozTNHw

Kaikki on pilalla. Olen viime aikoina mitannut kävelyjä Endomondolla. Vähän oudolla yli kympin lenkillä jo ihmettelin että pitääkö muka paikkaansa. Viimeksi olin jo melko varma että ei voinut olla reitti 9.8 km, koska olin sen vuosia sitten kävellyt ja muistin ettei ole noin pitkä. Löysin vielä vanhan kuvakaappauksen reitistä ja sekin todisti että väärin laski. Mittasin vielä matksovelluksella ja kyllä siinä oli liikaa. Tänään kävelin sen Sportstrackerilla mitaten ja kyllä, kaikki on pilalla. Reitti oli 8,8 km. Hyvin vähän muutin reittiä valoisampaa tietä, joten voi olla heittoa pari sataa metriä. Mutta siis joka tapauksessa kilometrin meni pieleen. En tiedä voinko jatkaa elämääni ja iloita siitä että ei kuitenkaan ollut puoltatoista saati kahta kilometriä heittoa. Mutta silti ne kaikki lenkit monen viikon ajalta on pilalla. Oi miksi menin vaihtamaan pois Sportstrackerista. Luulin että siinä on vikaa, mutta se olikin virransäästöasetuksessa. Miten elämä nyt jatkuu kun kaikelta putosi pohja? Kilometreittäin valheita valheiden perään. :(

Huh jännitti ja pelotti ennen treeniä, teki mieli itkeäkkin sitä ennen, mutta nyt selvitty voittajana ja uudet sarjaenkat! Feels good!

Ainakaan allekirjoittanut ei nähnyt eroa ~13" näytöllä FHD ja UHD:n välillä ja valitsi myös kalliimman FHD:n.
Joo. Viitisen sataa olis noussut het hinta, että olis saanut yhtä hyvillä liitännöillä ja sisuskaluilla, mutta myös UHD näytöllä, niin ei viittinyt. Tuo nytkin tilattu on jo jonkin matkaa kalliimpi, mitä oon ikinä omistanut.

Liksa kyllä nousi justiinsa, mutta näin se on hyvä huolehtia, ettei vahingossakaan jää mitään ylimääräistä.

Nuo kandit on kyllä hupaisia leikkurissa, värisevät kuin haavanlehdet tai kurkkivat ujona salin ikkunasta. Ilmeisesti aika vähän saavat osallistua yhtään mihinkään näillä jaksoilla, tylsää sinänsä. :(

Mutta nyt on herätty invisuksen pierun aikaan. Ihan kohtalaiset unoset, mutta kyllä sitä viikonloppua jo odottelee...

Nuo kandit on kyllä hupaisia leikkurissa, värisevät kuin haavanlehdet tai kurkkivat ujona salin ikkunasta. Ilmeisesti aika vähän saavat osallistua yhtään mihinkään näillä jaksoilla, tylsää sinänsä. :(

Ne on niin jännityksestä soikeena ettei ne tiedä miten päin ne olis. Vai mitä @Kajsna? Toki mukaan (ainakin minun leikkauksiin) pääsee aina josvain mahtuu ja uskaltaa. Jos ei muuta niin saa sulkea haavat. Sitä käsien tärinää.. :D

Onko se hyvä että täällä viikolla minua on luultu kandiksi vasta...no joka päivä? :p

E: yliopistossa ongelmaksi muodostuu kandin kannalta se, että siellä heitä on aina ja erikoistuvia myös ja el joka (toivottavasti) opettaa erikoistuvaa. Jolloin kandi jää helposti vähälle huomiolle ja kun "niitä pyörii aina jaloissa". Kun niitä kulkee keskussairaalassa niin heidän saapuminen on aina "poikkeus" ja suhtautuminen mukavampaa.

E2: heh, kerran mun päivystystä tuli seuraamaan kandi ja mulla oli ikävä kynsivallin tulehdus, puudutin varpaan itse ja kandiparka sai sitten tehdä elämänsä ensimmäisen toimenpiteen kun se ohjauksessani teki mulle kiilaekskiision.. Mitäköhän kaverin päässä pyöri? :D

Viimeksi muokattu:
Huh, onpas jotenkin rankka aamu, melankolia vaivaa. Onneksi saa pian hukuttautua töihin. :oops:

Invisus, luettuani huolestuneena kommenttejasi uskaltaisin väittää, että elämäsi on niin täyteen pakattu ja tiukasti aikataulutettu, ettei tuo mitenkään voi olla terveellistä! Vieläkö on pitkä puserrus opintojen kanssa?

Viimeisimmän luomenpoiston minulle teki oikein mukava kandi. Olin hänen ensimmäinen oikea ihmisleikeltävä!

Back
Ylös Bottom