Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos kaikki menee kuten pitää (eli jaksaminen piisaa) niin helmimaaliskuun taitteessa vikat teoriat, perään anestesian harkka ja se ois siinä. "Se ois siinä" kuitenkin sisältää hurjan määrän vielä suoritettavaa ja mahdollisesti ison elämänmuutoksen, niin kieltämättä hirvittää. :D Olen kyllä karsinut ajoittain päivästä menoja, mutta ne on sitten pakko karsia niistä mielekkäistä touhuista kuten treenit. :(Invisus, luettuani huolestuneena kommenttejasi uskaltaisin väittää, että elämäsi on niin täyteen pakattu ja tiukasti aikataulutettu, ettei tuo mitenkään voi olla terveellistä! Vieläkö on pitkä puserrus opintojen kanssa?
ja kumipallo suuhun?Muistakaa valjaat!?
Ei pysty, mulle kun tekee niin vatsahapot polttaa terskan nahkan pilalle.Kivet suuhun. Varsi myös.
Äijällä kunnon kohtupora. Ootko Porista?Ei pysty, mulle kun tekee niin vatsahapot polttaa terskan nahkan pilalle.
Kunnes töissä menee kaikki päin vittua ja tekee mieli heittää hardwaret oheislaitteineen ikkunasta ulos. Vihaan elämää. Tauon paikka. Luen vähän Pakkikselta miten huonosti muilla menee ja juon hiukan kahvia.En varmasti, mikä vittu niitä Porilaisia vaivaa?Äijällä kunnon kohtupora. Ootko Porista?
Kai se on tuo Olkiluodon ydinvoimalan läheisyys. Porilaisilla kasvaa munat, mutta tuulen toisella puolen Raumalaisilla kasvaa suipot korvat.En varmasti, mikä vittu niitä Porilaisia vaivaa?
porsasSöin 20 minuutin ruuan 5 minuutissa. Suckers.
Röyhtäisitkö päälle?Söin 20 minuutin ruuan 5 minuutissa. Suckers.