Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Invisus, luettuani huolestuneena kommenttejasi uskaltaisin väittää, että elämäsi on niin täyteen pakattu ja tiukasti aikataulutettu, ettei tuo mitenkään voi olla terveellistä! Vieläkö on pitkä puserrus opintojen kanssa?
Jos kaikki menee kuten pitää (eli jaksaminen piisaa) niin helmimaaliskuun taitteessa vikat teoriat, perään anestesian harkka ja se ois siinä. "Se ois siinä" kuitenkin sisältää hurjan määrän vielä suoritettavaa ja mahdollisesti ison elämänmuutoksen, niin kieltämättä hirvittää. :D Olen kyllä karsinut ajoittain päivästä menoja, mutta ne on sitten pakko karsia niistä mielekkäistä touhuista kuten treenit. :(

Minun pitäisi mennä suunnittelemaan ja toteuttamaan nostolaite joka ei tule täyttämään minkäänlaisia määräyksiä.
Suunnittelu tässä tapauksessa tarkoittanee että tekovaiheessa tuumataan ettei 60x60x3 riitä millään vaan laitetaan 60x80x3 tavaraa jne. eli perstuntumalla.
Ettei nyt vaan sattuis taas mitään...

Aaamu meni niin mukavasti. Ei satanut. Moni autoilija antoi minulle tietä ruuhkassa. Tuntui että rakastan ihmisiä ja he minua. :heart: Kunnes töissä menee kaikki päin vittua ja tekee mieli heittää hardwaret oheislaitteineen ikkunasta ulos. Vihaan elämää. Tauon paikka. Luen vähän Pakkikselta miten huonosti muilla menee ja juon hiukan kahvia.

Söin 20 minuutin ruuan 5 minuutissa. Suckers.

Back
Ylös Bottom