Jos saat jotenkin Sniffarin ja viinaksia paikan päälle niin meininkiä on: varmasti.Onkohan Vaasassa mitään meininkiä tähän aikaan viikosta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos saat jotenkin Sniffarin ja viinaksia paikan päälle niin meininkiä on: varmasti.Onkohan Vaasassa mitään meininkiä tähän aikaan viikosta?
Ukkomies, sätänäOnkohan Vaasassa mitään meininkiä tähän aikaan viikosta?
Onkohan Vaasassa mitään meininkiä tähän aikaan viikosta?
Walking excuseToisaalta ihan hyvä etten mennyt salille, olis saattanut laukaista migreenin näin pms-aikana![]()
el gringo

Sinä et siis veisi lasta lääkäriin jos epäilisit streptokokkia vaan menisit salille? Huono isäWalking excuse

Ihan vain katselu- ja juomishimon merkeissä. Ei muuta. Ehkä kakattaa vähän.Ukkomies, sätänä
Joo. Viitisen sataa olis noussut het hinta, että olis saanut yhtä hyvillä liitännöillä ja sisuskaluilla, mutta myös UHD näytöllä, niin ei viittinyt. Tuo nytkin tilattu on jo jonkin matkaa kalliimpi, mitä oon ikinä omistanut.Ainakaan allekirjoittanut ei nähnyt eroa ~13" näytöllä FHD ja UHD:n välillä ja valitsi myös kalliimman FHD:n.
Neurologian kolmen viikon jakso nyt lopuillaan, joutunu melkeinpä joka päivä käymään pakollisessa opetuksessa!Wautsi! Minä en huomannut. Oletko ns kenttätyöjaksolla Isossa Talossa?
Nuo kandit on kyllä hupaisia leikkurissa, värisevät kuin haavanlehdet tai kurkkivat ujona salin ikkunasta. Ilmeisesti aika vähän saavat osallistua yhtään mihinkään näillä jaksoilla, tylsää sinänsä. :(
Huh, onpas jotenkin rankka aamu, melankolia vaivaa. Onneksi saa pian hukuttautua töihin. :oops:
Minun ostokiima on tällähetkellä tyydytetty
viikon aikana tehtyjä hankintoja mm.
-kamera
-taskupuhelin
uusia leluja ei tällähetkellä tarvita
huomenna ostan olutta #terveydeksi
View: https://www.youtube.com/watch?v=kF5cBE0YaCs