Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aijai nyt tekisi mieli shoppailla ihania pehmeitä neuleita!

Housuina nyt vain suoria housuja jostain 90-luvulta sekä sukkahousuja minihameilla - koska farkut jääneet pieneksi :hyper:

Tuo oikein hyvä. Housuja roikottaisin vähän alempana, mutta noin muuten näyttäisi ihan minulle sopivalta toimistotyyliltä ilman korkokenkiä. Kotona verkkarit. Niin ehkä tässä oli syy siihen että olen taas ilman seksiä.

Miksi kaikki saunanlauteet on 1800-2100 pitkiä, kun meidän pupunpureskelemaan tarvis 1600. Mittavirhe mahdollinen, täytyy suorittaa tarkistuslaskennat.

Tuo oikein hyvä. Housuja roikottaisin vähän alempana, mutta noin muuten näyttäisi ihan minulle sopivalta toimistotyyliltä ilman korkokenkiä. Kotona verkkarit. Niin ehkä tässä oli syy siihen että olen taas ilman seksiä.
Mulla on nyt niin järkyt 2 kokoa liian isot ja likaiset pierucolleget että!

Miksi kaikki saunanlauteet on 1800-2100 pitkiä, kun meidän pupunpureskelemaan tarvis 1600. Mittavirhe mahdollinen, täytyy suorittaa tarkistuslaskennat.
Ne on tarkoitettu lyhennettäviksi, saha käteen ja poikki.
PS. Ylijäämistä saat kätevästi pupulle pureskeltavaa vähäksi aikaa :)

Ehkä se lauteen sahailu ei oo mikään ylivoimainen suoritus, alkuun mä pelkäsin että askarrellaanpaskarrellaan koko juttu laudanpätkistä. Harmi vaan kun puput haluaa syödä vaan juttuja mistä on mahd paljon vaivaa kaikille, luvalliset pureskeltavat ei oo yhtään niin kiinnostavia.

Back
Ylös Bottom