Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liittyykö tämä jollain tapaa kakantamiseen?Kylläpäs vituttaa.
Juuvihhu, sänky.
Onpas inhoittava tunne. Tuntuu kuin olisi nypykkä kakkaa tuossa röörin hollilla, mutta pienellä väkerryksellä tulee vain naukuva pieru. Ajattelin että @JP Fux pitää tätä oleellisena tietona.
Liittyykö tämä jollain tapaa kakantamiseen?
Mulla on nyt niin järkyt 2 kokoa liian isot ja likaiset pierucolleget että!Tuo oikein hyvä. Housuja roikottaisin vähän alempana, mutta noin muuten näyttäisi ihan minulle sopivalta toimistotyyliltä ilman korkokenkiä. Kotona verkkarit. Niin ehkä tässä oli syy siihen että olen taas ilman seksiä.
Hmm.. Epäilen hypermeesiä.No siihenkin. Enemmän vituttaa kyllä, kun meinaa tulla oksennus.
Mulla on nyt niin järkyt 2 kokoa liian isot ja likaiset pierucolleget että!

Ovat kantajansa näköiset
Erityisesti pierusta.
Ylipitkiä voi aina lyhentää mutta lyhyitä hankalampi jatkaa.Miksi kaikki saunanlauteet on 1800-2100 pitkiä, kun meidän pupunpureskelemaan tarvis 1600. Mittavirhe mahdollinen, täytyy suorittaa tarkistuslaskennat.
Ne on tarkoitettu lyhennettäviksi, saha käteen ja poikki.Miksi kaikki saunanlauteet on 1800-2100 pitkiä, kun meidän pupunpureskelemaan tarvis 1600. Mittavirhe mahdollinen, täytyy suorittaa tarkistuslaskennat.

Hmm.. Epäilen hypermeesiä.
Eli on. Wau. Saadaan pakkisvauva!
![]()