Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onhan siellä. Ja lainsäädäntö joka rajoittaa erittäin tehokkaasti minkään edes etäisesti pyssyihin liittyvän myyntiä ulkomaille yksityishenkilöille.
Ja nyt kun dollari on vielä viime aikoina vahvistunut, se näkyy tuotteiden hinnassa täällä härmässäkin.
No onpas ne mustasukkaisia vehkeistään. Ei nyt liity aseisiin mutta helvetin nihkeesti ne myy veitsiäkään yms. Ulkomaille. Ja yksin iso lafka minkä sivuja kattelin että tuolta vois jotain pientä tilata, myivät kyllä ulkomaille. Paitsi eivät sitten mitään jenkeissä tehtyä, jotka olis ollu niitä parhaita sijoituksia.
Työkaveri toi aikoinaan käsiaseiden osia, viritysosia omiin pyssyihinsä kun oli jenkeissä lomalla. Ei sit vissiin tullannut niitä, en muista. Mut joo, mulle tuli Virosta ja pyssyistä mieleen villisika safari, missäköhän hinnoissa ne on, ja lainaakohan ne aseen kun ei ole omia ollut sitten vuoden 2006. Ootko ollut ikinä ulkomailla harrastamassa?

No onpas ne mustasukkaisia vehkeistään. Ei nyt liity aseisiin mutta helvetin nihkeesti ne myy veitsiäkään yms. Ulkomaille. Ja yksin iso lafka minkä sivuja kattelin että tuolta vois jotain pientä tilata, myivät kyllä ulkomaille. Paitsi eivät sitten mitään jenkeissä tehtyä, jotka olis ollu niitä parhaita sijoituksia.
Työkaveri toi aikoinaan käsiaseiden osia, viritysosia omiin pyssyihinsä kun oli jenkeissä lomalla. Ei sit vissiin tullannut niitä, en muista. Mut joo, mulle tuli Virosta ja pyssyistä mieleen villisika safari, missäköhän hinnoissa ne on, ja lainaakohan ne aseen kun ei ole omia ollut sitten vuoden 2006. Ootko ollut ikinä ulkomailla harrastamassa?
Siitä: http://www.estonianhuntingtours.com/fi/tour/villisikametsastysvirossa/

Ja en ole itse ollut. Paitsi sanmigin ranchilla, sehän on melkein ulkomailla.

#ajankuluksi

B1FC5C41-28EA-4FBB-B167-EA4B5CA62159.webp

Nuo Aloe Veraa sisältävät Nessut on kyllä räkätautisen miehen pelastus. Alkoi olla jo talouspaperista nenänalus aika karrella :D
Mahtaiskohan olla businessideaa Turkin matkalta palaaville aloe vera paskapaperi.

Lepopäivä ja aina tää tyhjä olo, että mitä tekee tällä kaikella luppoajalla, kun se ei mee treenaukseen. Feels so empty.
Voit alkaa tekemään mun vapaa-ajan projekteja. Siinä riittää muutamaksi vuodeksi, vaikken uusia keksiskään.

Mut mitä oli mielessä? Sen ilmeisen lisäksi?
Joo laitan tähän tän jutun nyt, aika karsittu versio tosin siitä mitä sulle laitoin yksityisyys syistä. Pojasta polvi paranee. Mun vanhempi poika kisaa nykyään painonnostossa ja ihan hyvin pärjäs :) Ainahan pojat on harrastanut paljon futista,sählyä,break dancee y name it. Mutta nyt tää vanhempi on siirtynyt tyystin tähän punttiin, tai ehkä väärin puhus "puntista" kun olympialaji kuitenkin ja tosiaan skapaa. Mä oon pojista ylpeä vaikka harrastas jäätanssia, sehän on selvä, mutta nyt! Ne on nuoria sonneja kyllä niillä testoo piisaa :D

Juu, ei oo vippejä. Eikä ilmeisesti vielä tarviikaan, kun tämän ketjun naiset ovat tunnettuja piheydestään.

Mm. jääkaappikuvien suhteen.

Oon käynyt jo jotain 5 kertaa jo kaapilla! Eikö siinä oo yhdelle ihmiselle jo tarpeeksi...

Lue kirjaa? Sängyssä! Sainpa mieheltä ihanan kehun: en ole persjalkainen, vaan metsän eläin :D

Netflixiä ruukaan kattoa sängyssä: maaten.

Lue kirjaa? Sängyssä! Sainpa mieheltä ihanan kehun: en ole persjalkainen, vaan metsän eläin :D
Onhan tuo sentäs edes jotakin.

Hurrdurr, junassa. Jos sitä sitten kääriytyisi peittoon ihmisburritoksi ja vaipuisi ikiuneen. Ennen kuin perkeleen herätyskello pilaa senkin.

e. Vähän korvia punottaa ja kuumottaa. Oiskohan ne vihdoin kukkikset!

Viimeksi muokattu:
Joo laitan tähän tän jutun nyt, aika karsittu versio tosin siitä mitä sulle laitoin yksityisyys syistä. Pojasta polvi paranee. Mun vanhempi poika kisaa nykyään painonnostossa ja ihan hyvin pärjäs :) Ainahan pojat on harrastanut paljon futista,sählyä,break dancee y name it. Mutta nyt tää vanhempi on siirtynyt tyystin tähän punttiin, tai ehkä väärin puhus "puntista" kun olympialaji kuitenkin ja tosiaan skapaa. Mä oon pojista ylpeä vaikka harrastas jäätanssia, sehän on selvä, mutta nyt! Ne on nuoria sonneja kyllä niillä testoo piisaa :D
Oho. Missäs hän reenaa? Kunnon Salilla? Onko sitä enää? Eikös se oo Hämeen Voiman kotisali?

Back
Ylös Bottom