Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse sain sakot kamera-autosta kun oli kesälauantai aamuna klo 8.00 3km pitkän kaksikaistaisella suoralla jossa 50km/h rajoitus.Tuossa muutama päivä sitten vilautin iltasella eräälle possukuskille pitkiä kun ajoi vastaan. Sepä vilautti sitten takas.
Toivottavasti tajus ennen kamera-auton kohdalle tulemista, miksi vilautin. Pitkiä.
En kyllä oo aiemmin tavannut poliisin kamera-autoa niin pöljästi. Tie keskellä ei mitään, liikennettä ehkä auto minuutin parin välein ja hämärtävä ilta. Hyvä sakotella, kun ihmiset hieman vauhdikkaammin ajelee kasikympin alueella. Onneksi on TomTomin kametat softa luurissa. Itse ainakin tuuppaan sinne kamera-autojen sijainnit Jos sattuu olemaan päällä.
Itse en aja koskaan ylinopeutta. Heitan vakkarin paalle sallittuun nopeuteen (+5kmh mittarista) ja painelen sita. Tietyoalueilla oikeesti sita vaadittua 50-30kmh. Kyllahan siina elamam koululaiset roikkuu 10cm perasta ja kiroo et mika vitun uskovainen homoseksuaali Kia-kuski. Sit painelevat ohi niin etta vastaantuleva rekka vilauttelee valoja.
Ja ihan noin taloudellisista syista, koska paivasakkosysteemi on ihan jarjeton. Toisaalta toimiva.
Se etta tuuttaa kasikympin alueella 120, on ajallisesti taysin mitaton voitto. Tietty jos ajat 500km 40 ylityksella niin saastaa siina ajassa, mutta riskit kortin menetykseen, paivasakkoihin tai kolariin kasvaa niin suuriksi ettei kannata.
Leaderin Rice Protein+ ja O'boyta vähän sekaan. Ei ole ällöä kuten herat.Sanokaapa joku proteiinijauho, joka a) sekoittuu ja b) ei maistu paskalle? Sportlifen Whey100:ssa ei toteutunut oikein kumpikaan edellisistä. Ostin kyllä jo laatikollisen Pirkan/Leaderin proteiinipatukoita, kun ovat omaan suuhuni ihan ylivoimaisesti parhaita, mitä on vastaan tullut, mutta ei näitäkään viitsis ihan koko ajan pupeltaa.
muoks. eilisiltakin farssi: jätskit ja sipsit jäi ostamatta ja leffakin kesken...
Lisäyksenä edelliseen: ei riisi-, herne- tai muitakaan hippiproteiineja.Leaderin Rice Protein+ ja O'boyta vähän sekaan. Ei ole ällöä kuten herat.
No mä en käytä tuota riisiä siksi että olisin hippi, vaan siksi että hera alkoi ällöttää sen jälkeen kun haistoin viimeksi ostamaani Valion maustamatonta heraa :D se haisee ihan hirveälle, hajun huomasi siitä että koko kaappi missä pussi oli, haisiLisäyksenä edelliseen: ei riisi-, herne- tai muitakaan hippiproteiineja.
Enimmäkseenhän noi maustetut herat on olleet täysin juotavia, mutta tuo viimeksi ostettu oli aika skeidaa. Oon ostellut vaan sen verran harvakseltaan noita, ettei ole kunnon käsitystä. Olisko tuota ennen ollut joku Supermassin suklaahera, ja se oli täysin ok. Sitä se kai on haettava, kun tuosta läheltä saa, jos nyt ei muuta.
kuten haisee palautusjuomatötsäkin jos unohtuu vaikka vuorokaudeksi saati pidemmäksi ajaksi pesemättä kiinni. Ja epäilen heran aiheuttavan myös aknea. Nuo valmiiksi maustetut eivät varmaan haise koska kemikaalit peittävät, mutta ne eivät ole kovin terveellisiä tai ainakin itse saan päänsärkyä keinotekoisista väri- ja makeutusaineista yms.Olitko salikisu baarissa jahtaamassa