Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos se ois palan jälkeen 26x4,8".

samansuuntaiset:ajatukset, paitsi 4.70
Täällä myös kohta 4.8

kävin muuten eilen #ajankuluksi polkupyöräilyyn(väkevästi)suuntautuneessa erikoisliikkeessä

havaintoja:
-läskien hallitseva rengaskoko 27,5x4.50
-läskien tuotantoa ollaan kuulemma merkeillä ajamassa alas, koska:markkinat vetävät onely scandinaaviassa
Onhan ne 26x4.XX lasten renkaita. 27.5 ja 29 rullaavat paremmin, ovat nopeampia. 26 on tietysti ketterämpi hankalissa paikoissa, mutta eipä tällä iällä enää mitään sirkustemppuja viitsi pyörällä tehdä.

Pitäisi imuroida :confused:

Onpa Daiinalla energiaa. Taisi olla kiva tanssi-ilta!

Ainahan mulla on energiaa ja varsinkin nyt ku kevyt viikko ja akut ladattu. :D

Kaippa ne lässskit vetää skandinaaviassa paremmin. On se sen verran mukava peli talven haasteissa verrattuna muihin polkupeleihin.

Ja toisaalta, jokainen joka kuullut pullukkarenkaasta, mutta ei ole kokeillut, kysyy ensimmäisenä, että eikö se ole raskas polkea. Ei ole.

Apple watchini kertoo, etta oon kuluttany nyt viikon verran kaloreita 3100-3500 per paiva. Liikuntaa 75-100min per paiva. Seisomista 15-18h per paiva (ei muna). Askelia 13k-14k per paiva.

Noi sunnuntai dusaajat ottaa hiven aivoon, nytkin tuolla yläkerrassa joku hioskelee tai jotai. En ymmärrä miksei noita voi tehdä arkena tai lauantaina.

Näin juuri kuntit, kun pirturevohka ratsattiin. Sinne meni hyvät pirtut ja Foortti 1929 vuodelta valtiolle.

Pirun pirtupoliisit.

Phil Heattiko se taas vei.

33km@26x4.70
#ajankuluksi
#assriverfalls

IMG_5548.webp

Ajoin vain 21 k, olen huonompi ihminen.

Tosin tälle viikolle tuli kuitenkin 5 punttia, joista 3:ssa jalkoja enemmän tai vähemmän. Ja 2 pyörälenkkiä, 1 juoksulenkki.

Nyt vartalo: kevyesti uupunut.

Back
Ylös Bottom