Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sauna lämpenemään!

Mitä helvettiä tuo Orion tuolla telkkarissa mainostaa vaikka homma ei sitten toimi, ihme jyväjemmareita. Ei vaan, mä vihaan rakastaa lääketeollisuutta.

Tarkennan: Painoja

g1382089733503633851.jpg

Mitä helvettiä tuo Orion tuolla telkkarissa mainostaa vaikka homma ei sitten toimi, ihme jyväjemmareita. Ei vaan, mä vihaan rakastaa lääketeollisuutta.

Orionissa ei oo mitään vikaa! Oriola on tukkuliike ja niillä on ongelmia. Ei pidä sekoittaa kahta asiaa keskenään.

Sukulaisia töissä? No ei, en tuota kovasta uutisoinnista huolimatta tiennyt.

Olen apteekissa töissä ja joudun joka päivä oikaisemaan väärinkäsityksiä. Lääketehtaalla ei oo tässä tukun ongelmassa osaa eikä arpaa. :)

Tiedättekö mikä on kamalaa. Yläasteen liikunnanopettajan kännissä kourimassa puolisoaan. Tai ei se edes kouri, ne melkein harrastaa seksiä. Tai en tiedä onko se kamalaa, mutta aiheuttaa myötähäpeää.

Olen apteekissa töissä ja joudun joka päivä oikaisemaan väärinkäsityksiä. Lääketehtaalla ei oo tässä tukun ongelmassa osaa eikä arpaa. :)
No ilmankos älähdit, arvostan duuniis, voi ku tietäsit, parempi että et. Heh.

Nyt pikkumusta päälle ja tanssilattialle. Oon liian vanha jo tähän!

Back
Ylös Bottom