Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En vaan hermafrodiittiNiin, siis Mopsey on nainen?

Meillä on nyt pieni tai iso ongelma. Mitäs sitä söis?
Niin siis minullehan on ihan yksi ja sama, keuhkoaksää noista vai et, kun en tosiaan nykyisellään jaksa näihin palstavääntöihin paljoa puuttua, mutta näyttää vaan siltä, että eniten sää ittees kiusaat noiden kaikkien mahdollisten naisiin liittyvien asioiden pyörittelyllä ja joka ketjussa kommentoimalla. Sillä kysyin, miten sää jaksat.Jaksan mainiosti, saan suorastaan bensaa suoniini tällaisista tilanteista että jopa yhdellä pienellä kysymyksellä latistan edes hetkeksi naisia halventavat tissiheruttelut
Mutta jatkakaa vain, vetäydyn taustalle odottamaan seuraavaa täsmäiskua :D
Ensin sipsiä ja sit jätski päälle.Niin siis minullehan on ihan yksi ja sama, keuhkoaksää noista vai et, kun en tosiaan nykyisellään jaksa näihin palstavääntöihin paljoa puuttua, mutta näyttää vaan siltä, että eniten sää ittees kiusaat noiden kaikkien mahdollisten naisiin liittyvien asioiden pyörittelyllä ja joka ketjussa kommentoimalla. Sillä kysyin, miten sää jaksat.
Mutta se siitä. Mitä sanoo ketjun raati: sipsi vai jäätelö illaksi leffan kylkeen?
Mitä sanoo ketjun raati: sipsi vai jäätelö illaksi leffan kylkeen?
Plus olut tietenki :DMolemmat tietty. Daa.
Plus olut tietenki :D
Niin no, olen myös kohtalaisesti masokisti.Niin siis minullehan on ihan yksi ja sama, keuhkoaksää noista vai et, kun en tosiaan nykyisellään jaksa näihin palstavääntöihin paljoa puuttua, mutta näyttää vaan siltä, että eniten sää ittees kiusaat noiden kaikkien mahdollisten naisiin liittyvien asioiden pyörittelyllä ja joka ketjussa kommentoimalla. Sillä kysyin, miten sää jaksat.
Mutta se siitä. Mitä sanoo ketjun raati: sipsi vai jäätelö illaksi leffan kylkeen?
Muoks. Vai känni? Pitkästä aikaa janottaiskin.
No mä voin mieltenpahoittamisen uhallakin sanoa etten preferoi Naisilla miesnännejä. Puhumattakaan sellaisista nisuista, joissa ei ole nippleyardia lainkaan.Itse en oikein jaksa liikaa katsella niitä muovitissejä, joten pari kirjoittajaa on siksi ignoressa. Jostain syystä ne hierontakuvat ja muut pompottelut jotenkin ällöttää, vaikka muuten naiskauneutta arvostankin. Tulee joku saunamammafiilis? Ei seksikästä. :D Voisin laittaa kostoksi kuvan pelkistä nänneistä ilman tissejä.
Se muuten on pakko myöntää tai paljastaa, että minulle miehen ja naisen tisseissä kokoa ja muotoa tärkeämpi asia on nännit. En sano millaisista tykkään, ettei kukaan pahoita mieltään.
Löytyikö ratkaisu tähän
Ottaakohan naiset silikonitissejä saadakseen enemmän tai parempaa seksiä? Vai miksi?Itse en oikein jaksa liikaa katsella niitä muovitissejä, joten pari kirjoittajaa on siksi ignoressa. Jostain syystä ne hierontakuvat ja muut pompottelut jotenkin ällöttää, vaikka muuten naiskauneutta arvostankin. Tulee joku saunamammafiilis? Ei seksikästä. :D Voisin laittaa kostoksi kuvan pelkistä nänneistä ilman tissejä.
Se muuten on pakko myöntää tai paljastaa, että minulle miehen ja naisen tisseissä kokoa ja muotoa tärkeämpi asia on nännit. En sano millaisista tykkään, ettei kukaan pahoita mieltään.
Eikö ne niillä bemareillaan saa aika nopeasti kerättyä ne tissitkin?Mut ei oo(ainakaan vielä)vaan 2 poikaa joten pelkät bemarit.