Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei oo. Tai on, mutta jääkaappikylmänä ei oo kuin yksi Bulmers, jonka ostin testiin joskus kesällä. En oo uskaltanu vielä maistaa. En oikein ole siiterimiehiä, mutta markoboyn innottamana otin.

Bulmers on tosi hyvä!

Salikissa;
housuissa pieni pissa; koulussa ei sujunut hissa;
kiinnostanut ei mennyt; muistan sennyt;
treenasi kuin juna, mielessa pelkka muna

Mulla oli hissa kymppi! Muuten oikein kaunis runo, kiitos mussukka.

Vaikka olenkin Ardbeg-miehiä, niin tuo on omaankiin makuun varsin onnistunut keitos. Ei mikään rahat pois tyhmiltä harrastajilta, kuten valitettavan moni NAS pullo.

Täytyypä joskus testata tuo yhdistelmä. Menee samaan sarjaan kuin pullo jägeriä paljussa, maksani piti ainakin siitä.
Aika lailla sama homma. Perus Islay-tisleistä Artun 10 on eniten omaan makuun.
Spessuissa ja vanhemmissa löytyy jokaselta hyviä ja huonoja.

Olipas kivat pikaiset heti aamusta.
Siis salijumppa oli pikainen muuta pikaista ollutkaan vaikka olisi toki voinut olla, ainakin toiveissa oli.
Sama. Ei jumppa.

Fingerporista intoutuneena, rupesin miettimään joogaamisen aloittamista

54f18859916744848aa064957337fefa.jpg.webp

Viimeksi muokattu:
Ei kai sentään.

Minulta poistettiin pallit aikanaan Itävallassa, jotta lauluääneni pysyisi korkeana ja kimakkaana.

Sittemmin samassa maassa liimasivat toisen pallin takaisin ja viikset huuleen.

Mutta se taas eri homma.

Vittu kuntit kun vastapaisessa toimistossa istuu ranskalainen mimmi. Ei mikaan kedon kukka, mutta jumalauta mitka boobit. Yleensa tiukka toppi paalla. Ja kun tulee rookilta niin pitkat paalla. Ja ne sijoittuu just lapparin reunan ylle, etta nakyy koko ajan nakokentassa.

Saatana.

Prlrlllrlrllrlrlrl

Tinder-munia @Daiina lle!

Minä taas olen nykyään vanha ja sairas enkä voi enää nauttia alkoholia :(

Joo on jo kauan sitten mennyt hermo Tinder-muniin ja vielä sieltä paljastuu yhä pahempia juttuja. :D Noh tänään yöelämään.

Back
Ylös Bottom