Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Alkaa ihan oikeasti tulemaan raja vastaan tässä VR:n kanssa kulkemisesta. Taas tuntia ennen tarkoitettua ajankohtaa pitää reissata kohteeseen, sillä junat myyty loppuun jo aikapäiviä sitten. Kyllähän tämä VR kannalta on kannattavaa mutta vähän paskanakki kuluttajalle.

Mutta jospa kävis tyttären totuttaa kamppailusalille tänään. Siinä olis hyvä harrastus.

Yhyy, oon onnistunut saamaan mun tänkertaisesta jauhelihariisimössöstä niin uskomattoman kamalan pahaa, että mua itteänikin jo etoo. Kolmas päivä tätä samaa tavaraa, vika annos menossa. Hetken se vaan kirpasee.

Huh, olipas pitkä ilta mutta tuottelias. Käytiin plikan kanssa treeneissä ja hän olis mielellään jäänyt vielä pidemmäksi aikaa. Hurmasi kaikki tietty. :D

Nyt jos ruokaa ja pian nukkumaan...

Lasi roseeta. Olen niin ansainnut!

Ai niin, @futhermucker ja muut herkkuperseet. Koska olen pihi mies, en voinut olla tänään ostamatta irtomellejä, kun sai 4€/kg. Kilon otin ihan vaan. Tänään niitä ei syödä. Moraalinen periaatepäätös. Ei mellejä ja alkoa samana päivänä. Menee läskiksi. Hamppari ja ranut tai kebu taas käy ihan hyvin, ei oo samaa vaikutusta.

Kannattaa juoda se pullo vaan, menee muuten pilalle.

Mulla on semmonen pieni pullo. Yksi annos. Toki vois ottaa toisen pienen pullon. :D Nää on näitä sinkkumalleja...

Ai niin, @futhermucker ja muut herkkuperseet. Koska olen pihi mies, en voinut olla tänään ostamatta irtomellejä, kun sai 4€/kg. Kilon otin ihan vaan. Tänään niitä ei syödä. Moraalinen periaatepäätös. Ei mellejä ja alkoa samana päivänä. Menee läskiksi. Hamppari ja ranut tai kebu taas käy ihan hyvin, ei oo samaa vaikutusta.
Vetäsin tänään lounaspitsan, äsken puoli kiloo namia. Nyt muutama sipsi.

Nollakolaa täytyy juoda päälle, enhän ole eläin.

Haha! Nyt lähti lapasesta ku toinen menossa. Kiva puna poskilla ja rento olo.

Back
Ylös Bottom