Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laulan tänään karaokessa Jarin Satulinnan.
Kyynelehtien.
Kannattaa juoda se pullo vaan, menee muuten pilalle.Lasi roseeta. Olen niin ansainnut!
Kannattaa juoda se pullo vaan, menee muuten pilalle.
Höpöhöpö. Olen uusioneitsyt ja painin vain miesten kanssa, NAISihmisillä ei asiaa kun miehet homostelee.Eli siis @Mursuke olisi halunnut vielä jäädä vähän painimaan...
Vetäsin tänään lounaspitsan, äsken puoli kiloo namia. Nyt muutama sipsi.Ai niin, @futhermucker ja muut herkkuperseet. Koska olen pihi mies, en voinut olla tänään ostamatta irtomellejä, kun sai 4€/kg. Kilon otin ihan vaan. Tänään niitä ei syödä. Moraalinen periaatepäätös. Ei mellejä ja alkoa samana päivänä. Menee läskiksi. Hamppari ja ranut tai kebu taas käy ihan hyvin, ei oo samaa vaikutusta.
Eiku noi on noita juoppomalleja, tietää että lähtee kummiskin lapasesta, jos ostaa enempi ;)Mulla on semmonen pieni pullo. Yksi annos. Toki vois ottaa toisen pienen pullon. :D Nää on näitä sinkkumalleja...
No hyvä. Sit ei mitään alkoo tohon, muuten menee läskiks ja gainssit hävii.Vetäsin tänään lounaspitsan, äsken puoli kiloo namia. Nyt muutama sipsi.
Nollakolaa täytyy juoda päälle, enhän ole eläin.