Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei oo. Tai on, mutta jääkaappikylmänä ei oo kuin yksi Bulmers, jonka ostin testiin joskus kesällä. En oo uskaltanu vielä maistaa. En oikein ole siiterimiehiä, mutta markoboyn innottamana otin.
Tää on kans näitä juopon merkkejä. Eräs kaveri viinaa su aamuna pyydellessään tokaisi, "Ei alkohostilla oo viinakaappia",

Ei rahaa sidota varastoon. Pysyy läpivirtauskin kunnossa kun ei tarvi puljaillla minkään kaapin kanssa.
Kyllä se rapelipäivänä on alan miehelle niin kuin osinkopäivä, jos viinakaappiin on jotain jäänyt. Itsellähän on kolmatta kymmentä pulloa, niin ei tartte pelätä olevansa alkkis. Eiku...

Pikkupullo viiniä on kyllä enemmän kuin yksi annos (12cl)?

En mä mitään virallisista annoksista tiedä, yksi annos mulle! :D

En mä mitään virallisista annoksista tiedä, yksi annos mulle! :D
Toi on hyvä asenne

Otan yhden annoksen tuollaista 105 litran Tomintoulia

WEB_Bottle_Shop_medium.jpg

Kolme "mun" annosta meni. Hyvä mennä pötkölleen ku hihityttää. :D

Höps! Olin valmiina huomenna, mut en enää tiedä pitääkö olla. Aamulla selviää...

Kyllä ystäväni, maksa tykkäsi, kun oltiin puolikkaan QC pullon kanssa poreammeessa. Nyt se on tyhjä. Pullo.
Vaikka olenkin Ardbeg-miehiä, niin tuo on omaankiin makuun varsin onnistunut keitos. Ei mikään rahat pois tyhmiltä harrastajilta, kuten valitettavan moni NAS pullo.

Täytyypä joskus testata tuo yhdistelmä. Menee samaan sarjaan kuin pullo jägeriä paljussa, maksani piti ainakin siitä.

Miehetki osaa olla tuuliviirejä, ei saatana. :hyper:

Back
Ylös Bottom