Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hunajaa korville.

Mä haaveilen jostain näppärän kokoisesta kaupunkiautosta, kun tuo V70 on melko massiivinen pyöritellä.

Mut sit realiteetti on se, että mun reissujen tavaramäärillä no can do. Viimeksikin oli aivan piukassa romua, kun liikkeellä on yksi nainen ja kaksi koiraa...

Tuttavan Ladaa joskus vuonna nakki ja muussi. Kokemus oli vähintäänkin viehkeä. Jääradalla perse edellä suoraan penkkaan mutta jumaleissön että nauratti.

Mä haaveilen jostain näppärän kokoisesta kaupunkiautosta, kun tuo V70 on melko massiivinen pyöritellä.

Mut sit realiteetti on se, että mun reissujen tavaramäärillä no can do. Viimeksikin oli aivan piukassa romua, kun liikkeellä on yksi nainen ja kaksi koiraa...
Juu, kyllä koirallisella on oltava koirankuljetusauto ja tarvittaessa toinen, se näppärämpi peli.
Tai sitten kääntää asian päälaelleen:

boy-with-sacco-cart.jpg

Joskus vielä Amarok. Pääsee perille. Ja tietenkin V6, 3000 kg / 5.5 sekunttia 0-100 km/h. Riittää minulle.
Amarok-9.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
siinä ei ole ottomoottori

Minä en ainakaa jaksa hehkuttaa

Kauhavan kaupunki tiedottaa: Poliisin kiinni ottamat neljä nuorta on erotettu koulusta

Alahärmän yläkoululla riehuneet ja poliisin kiinni ottamat neljä teini-ikäistä poikaa on erotettu koulusta tappelun vuoksi, tiedottaa Kauhavan kaupunki.

Kaupunki lähetti mediatiedotteen tiistaina iltapäivällä.

– Tapahtuneen vuoksi heidät on erotettu koulusta määräaikaisesti perusopetuslain pykälän 36 mukaisesti, kaupungin tiedotteessa kerrotaan.

Tiedotteessa kerrotaan, että tappelutilanteessa oli osallisina myös muita koulun oppilaita. Kaupungin mukaan osa oppilaista ja henkilökunnasta sai lieviä vammoja.

Tilanteen kerrotaan olevan koulussa nyt rauhallinen, ja että huoltajia on informoitu perusteellisesti. Koulu ilmoittaa toivovansa työrauhaa.

Poliisi joutui puuttumaan koulussa syntyneeseen käsirysyyn kahteen kertaan maanantaipäivän aikana. Poliisi otti maanantaina kiinni yhteensä neljä teini-ikäistä poikaa epäiltynä kuudesta eri pahoinpitelystä. Poliisi kertoi maanantaina, että kaikki pahoinpitelyjen uhrit olivat nuoria poikia.

View: https://www.youtube.com/watch?v=XvXRPwt2lhU

Isällä ja sedällä oli Ladoja käyttö- ja työautoina. Setä etenkin vannoi Ladojen nimeen, kun teki metsurin töitä ympäri vuoden ja usein melkein tiettömien taipaleiden takana. Ei edes -40 asteen pakkasessa, ilman lämmityksiä, pettänyt ja jättänyt korpeen. Muitakin merkkejä kokeili, japseista eurooppalaisiin, mutta aina palasi takaisin Ladan armottomaan, mutta luotettavaan syliin. Itse harjoittelin autolla ajamista juurikin noilla, jo peltoautoiksi alennetuilla slaavilaisilla murheenkryyneillä. Ehkä se selittää osin sitä, miksi en koskaan innostunut nelipyöräisistä muuten kuin pakollisina siirtymisvälineinä paikasta toiseen.

Back
Ylös Bottom