Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo. Nyt kun on toi ajokorttikin taas lujasti taskussa, niin alkoi paisuvaiseen pakkautumaan elämän eliksiiriä, kun luin että 4,9 sekkaa ja 300 hp.
Hyvin on kyllä perheautoon paukkuja. Viikonlopun ruokaostoksetkin perjantaina rampille kiihdyttäessä vaihtaa jo kontissa paikkaa.

Kaverilla oli joskus RS Skoda, mutta se oli aivan mopo. Mallisarjan "tehokkain" mutta lähti kuin purkka tukasta.

Ehtottomasti jos viikset ja nahkainen Mercedes lippalakki lähtee samalla.
MintyPositiveGenet-size_restricted.gif

Miksi Irma on kotona, eikö nuorilla hoitajilla ole heti hirveet pilleet? Sniffariki jo on jossain vaanimassa.

Varmaan niillä nuorilla hoitajilla on. Minä oon opiskelijabiletykseni sillon nuorena tyttönä Jyväskylässä. Luojan kiitos ei enää ikinä tartte.

Joo. Nyt kun on toi ajokorttikin taas lujasti taskussa, niin alkoi paisuvaiseen pakkautumaan elämän eliksiiriä, kun luin että 4,9 sekkaa ja 300 hp.

Sun ei tarttisi enää haaveilla muusta ku jostain Micrasta, että se kortti pysyis siellä taskussa.

Ööörhmm... Oli vähän raskaampi herääminen kuin kuvittelin. Lisäksi unohdin zombeilun keskellä bussikortin kotiin. Taitaa nyt suuremmat voimat ehdotella että riittäis tää Hämeenlinna. :confused:

Kehtaiskohan sitä vaihtaa Mercedeksen Seattiin?

Himottelis toi uus Seat Leon ST Cupra 4WD.
Oma periaate on pysytellä nykyVAGinoista kaukana ja tätä suosittelen kaikille kysyjillekin. Eikä tossa Leonissa ole edes VAGggien ainoaa hyvää puolta; Ulkonäköä.

Hot hatcheistä ottasin kyllä Focus RS:n, drift mode päällä kätevä pyöritellä kaupungissa.
Ehdottomasti tämä mielummin, jos noista kahdesta tarttis valita.

Minä taas en poistu ulos vagginoista. Muitakin olen kokenut, mutta vagginoihin olin jumahtanut.
Riippuu kovasti iästä ja yksilöstä, mutta hintaluokkaan nähden uusissa on ollut viime vuosina luvattoman paljon vaihteisto, vauhtipyörä (oikeastaan koko voimansiirto), jakoketju, öljynsyönti (renkaat, männät, sylinterit) yms. ongelmia. VAGeista tullaan tulevaisuudessa puhumaan samaan sävyyn kuin Opelista 20 vuotta sitten (tai jotkut kai vieläkin).

onko kuntit ajanu koskaan: ladalla

samaraa ei lasketa

Kaverin mutsin larpasta olen polttanut karstat, savua tuli vähän hemmetisti kun poljin sitä, oli kaiken lisäksi talvi ja pirun liukasta niin se oli semmosta sladia ja sitä savua se ralli.

samaraa ei lasketa

Tsek. Armeijan laatupelillä, oli hieno kun kuskin penkkikään ei pystynyt paikoillaan. Vauhdin tuntua, kun penkki valuu taakse "kiihdyttäessä".

Viimeksi muokattu:
Kyllä.

Olen myös ollut matkustajana ladassa, jossa oli minun lisäksi 4 aikuista ja 5 lasta. Tämä tapahtui neuvosto-virossa lähes 30 vuotta sitten. 2101 oli malli, luonnollisesti. Tilava ja varmatoiminen perheauto.

Back
Ylös Bottom