Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hunajaa korville.

Kertsi on ku jotain purkkapoppia
Tosta vastinetta:
Eka kikkare oli 1200L aatteenvärisenä. Paras sisätilanlämppäri omistamistani autoista vieläkin. Muuta mainitsemisen arvoista Laatokasta ei sitten löydykään.onko kuntit ajanu koskaan: ladalla
samaraa ei lasketa
Juu, kyllä koirallisella on oltava koirankuljetusauto ja tarvittaessa toinen, se näppärämpi peli.Mä haaveilen jostain näppärän kokoisesta kaupunkiautosta, kun tuo V70 on melko massiivinen pyöritellä.
Mut sit realiteetti on se, että mun reissujen tavaramäärillä no can do. Viimeksikin oli aivan piukassa romua, kun liikkeellä on yksi nainen ja kaksi koiraa...
Kyllähän se ainoo oikee olis (ainakin kaverin mukaan):Joskus vielä Amarok. Pääsee perille. Ja tietenkin V6, 3000 kg / 5.5 sekunttia 0-100 km/h. Riittää minulle.
![]()

Ja 2CV. Tuli vähän yllätyksenä talviliikenteessä, että käsijarru vaikuttaa etu- eikä takapyöriin.
Sama.Tsek. Armeijan laatupelillä, oli hieno kun kuskin penkkikään ei pystynyt paikoillaan. Vauhdin tuntua, kun penkki valuu taakse "kiihdyttäessä".