Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Koko päivän hirveä nälkä ollut joka ei syömällä lähe. Nytki nälättää. Sekös vituttaa.

Juuh, sen kun antaa vähän sulaa ja sotkee sen sellaiseksi pehmikseksi. Vähintään, siis vähintään 0.5L, tuo annoskoko mennyt niin kauan kuin muistan eli vuodesta 84. Kaveri oli köyhemmästä perheestä kuin mä(tai sitten sen porukat oli vaan nihilistejä)eikä niillä ollut jäätelöä kuin synttäreillä joten tuhottiin silloin junnuina useasti meillä se litra vaniljaa ja paahtispaketti kahteen pekkaan. Siis koulun jälkeen ja sitten stiga mäkeen tai rantatielle hilluun. Oi niitä aikoja, se oli mun paras kaveri, pikkasen tukeva ja mä taas painoin ekanluokan syksyllä kun terkkari punnitsi 19.8kg. Oltiin melkonen parivaljakko, oikea dynamic duuo.

Jes alkoi nukuttaa, nyt unille!

Kerro Matille terkkuja, mulla on sellainen kutina että nyt valvotaan, ihan vaan vaikka show-mielessä.

Kissiltä tuleekin näin öisin ihan hyvää musaa, kun tulee vanhempaa hittiä. Normisti kun kanavilla soi se 20 kappaleen lista yötä päivää.

Nyt, porvarillinen hämärä.

Se olis vielä tämä kuukausi tiukkaa duunia ja sitten voi käpertyä talvipesään.
Alkaa olemaankin jo hiukan väsy olo näin kauden lopussa, karmeaa jos joutuis samaa painamaan koko vuoden, vuodesta toiseeen.

Huomenta. En oo hetkeen nukkunu noin paskasti, joskus yhdeltä sain unta ja seitsemältä heräsin pyörimään sängyssä. Pikkuisen hermostollista ylirasitusta. Ainakin paino oli tipahtanut melkein kilon, vaikka eilen söi Daim-kakkua yms. ylimääräistä. o_O

Back
Ylös Bottom