Huomenna pääset makselemaan kiinteistöveron ensimmäisen erän.Mistä saisi ostaa elämän?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenna pääset makselemaan kiinteistöveron ensimmäisen erän.Mistä saisi ostaa elämän?
Huomenna pääset makselemaan kiinteistöveron ensimmäisen erän.
Helvetin hyvä, sunnuntai on aika saatanan turha päivä. Tässä elämän vaiheessa ei osaa arvostaa, ja silloin kun olin vielä työelämässä oli darra johtuen pe ja la. Sekä vissiin ainakin alitajuisesti stressasin maanantaita ja alkavaa uutta urakkaa. Tjaah yhdessä työsuhteessa(reilu 3v.) oli sunnuntaina yleensä normi yövuoro, siitä tykkäsin. Edit. Niin ja siinä suhteessa ei pahemmin darra vaivannut koska myös nää pe ja la tiukasti remmissä. Joskus totta kai otin mutta se oli sellaista kohtuukäyttöä, välillä piti vaan ajaa koneet alas että pääsi duunin jälkeen nukkumaan.Se on kohta taas sunnuntai menny...
Se eräpäivä ei siis olekaan kaikilla sama...kö?En pääse.
Se eräpäivä ei siis olekaan kaikilla sama...kö?
Ai ettien että kun jaksaisi googlata niin selviäisi tämäkin asia.
Se eräpäivä ei siis olekaan kaikilla sama...kö?
Ai ettien että kun jaksaisi googlata niin selviäisi tämäkin asia.
Jaaa...no sitte.Eijjole kiinteistöä mitä verottaa.
Jaaa...no sitte.
Ajattelin kyllä että ornitologihommissa on tehty törkeet hillot ja hankittu kivitalo tai pari.
Barnes TTSX 180gr ja N165 76gr.
185gr Scenarin taakse tulee sama N165 76gr, tosin siinä lähdöt 860. Käynti oli tänään nopeustestien yhteydessä 15mm/5lks/100m.
T3 Tactical on hän. 300wm.Mikäs rauta sulla olikaan tuohon käytössä? Ei huono käynti lainkan.
Minä taas tykkään oikein paljon. Kirjoittamisesta, en perseraiskauksista.Eihän tässä hommassa muuta vikaa ole siis kuin rasittavat rahoitusongelmat ja sitten se itse kirjan kirjoittaminen. Mä en tiedä miksi, mutta jotenkin se tieteellinen kirjoittaminen varsinkin pitkissä pätkissä on kuin perseraiskatuksi tuleminen, siis hyi helvetti miten hirveää.
Ai stana, hyvä kun muistutit.Huomenna pääset makselemaan kiinteistöveron ensimmäisen erän.
Barnes TTSX 180gr ja N165 76gr.
185gr Scenarin taakse tulee sama N165 76gr, tosin siinä lähdöt 860. Käynti oli tänään nopeustestien yhteydessä 15mm/5lks/100m.
Ei huono.208gr A-Max ja 920 m/s lähtöjä. Ei tehnyt mieli kiristää enää ruuvia, vaikkei kammessa vielä mitään tuntunutkaan :D
Ei huono.
Antaako millaista käyntiä noilla lähdöillä?
Niin siinä tahtoo usein käydä että vauhti kun kasvaa liikaa niin osunta huononee. Tosin LM tuntuu tykkäävän vauhdista.Ei se tolla käynyt, jotain 30mm. Käynti löyty jo 870 m/s lähdöillä, vajaat 15 mm. H1000 ja todella pitkäksi ladattuna.