Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiihotuin.Lettukestien tuotos:
katso liitettä 144254
Ei ole, uusi tyyli o_OMissä Mopsin punaiset seksikynnet? Ennen ei ollut kuvaa ilman niitä...
MätiNyt munkin tekee mieli siideriä. Mutta join jo eilen oluen, ja lisäksi olen mäti enkä ole ansainnut siideriä. :( :(

Joo, mulla on ollut uskomaton mätikriisi noin viimeisen 10 kk elämästäni, koska en tee kunnollisten ihmisten asioita vaan vain mädin. Mulla on laulukin siitä mätimisestä ja laulan sitä aina välillä. Se menee näin: "mäti mäti määtii, mäti mäti määttiiii, mätimätimäti, määtiii"Mäti
Jokainen nainen ansaitsee siiderin kun siiderittää, bikoos wiir wörthit :p
Aina kannattaa antautua mielihaluille.Joo, mulla on ollut uskomaton mätikriisi noin viimeisen 10 kk elämästäni, koska en tee kunnollisten ihmisten asioita vaan vain mädin. Mulla on laulukin siitä mätimisestä ja laulan sitä aina välillä. Se menee näin: "mäti mäti määtii, mäti mäti määttiiii, mätimätimäti, määtiii"
Taidan kyllä hakea sen siiderin. Mätisiiderin!

Joo, mulla on ollut uskomaton mätikriisi noin viimeisen 10 kk elämästäni, koska en tee kunnollisten ihmisten asioita vaan vain mädin.
Nyt munkin tekee mieli siideriä. Mutta join jo eilen oluen, ja lisäksi olen mäti enkä ole ansainnut siideriä. :( :(