Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saatanan epäkiitollinen laji tämä, heti kun on viikon flunssassa eikä edes pahassa niin tulokset tippuu ihan helvetisti ja menee vain jumiin :(

0.48 bar
IMAG0310.webp

Tämä pitää nyt kyllä jakaa johonkin. Olin kertomassa miehelle siitä, kun joskus 90-luvulla Aamulehdessä oli palsta "Aamulehti 50 vuotta sitten" ja siinä sitten oli valikoituja uutisia 50 vuoden takaa. Naureskelin kun muistelin että yhden kerran siellä oli 50 vuotta vanha uutinen "naapuri nähty Tampereen rautatieasemalla" ja siinä hekotellessa (vieressä kuunnellut) tytär kysyi ihmetellen "mistä ne tiesivät, että se oli naapuri?" :D :D

Ihan tuottoisa 0.48 bar reissu.
IMAG0313.webp
Mutta kuka lähtee metsään ilman luuria? Tuli joku äiti ja tytär sattumalta kysyyn että missäköhän me ollaan ja mikä ois näppärä reitti autolle. Luulis että ois selviö ottaa luuri messiin.

Lähestyvä keski-ikä on tänään taas konkreettisesti vuotta lähempänä ja tämän kunniaksi kyykätty ja penkattu pylly ruvella (tai ainakin pumpissa) ja kämppää hetki puunattu vähemmän kaoottiseen olomuotoon. Seuraava operaatio pikkusuihku, nokostelut, iltapäiväkahvittelu ja sitten toivottavasti ne mun lettukestit!

Tässä pitäis ma klo 12.00 mennessä tyhjentää 30 muuttolaatikkoo. Eilen meni 6h muutto talkoissa

Mutta kuka lähtee metsään ilman luuria? Tuli joku äiti ja tytär sattumalta kysyyn että missäköhän me ollaan ja mikä ois näppärä reitti autolle. Luulis että ois selviö ottaa luuri messiin.

Itse taas en pidä tuota minään selviönä, jotku collarit jalassa ja pusero ehkä päällä. Pitäis olla vyölaukku, taskussakin nykyluurit kun on isoja painaa ilkeesti tai saattaa kadota. Vetoketjutaskut tietty...

Itse taas en pidä tuota minään selviönä, jotku collarit jalassa ja pusero ehkä päällä. Pitäis olla vyölaukku, taskussakin nykyluurit kun on isoja painaa ilkeesti tai saattaa kadota. Vetoketjutaskut tietty...
Itsellä luuri kyllä mukana koska pyörii kartat siinä samalla. Mutta ainoa kun en ota, on juoksulenkille lähtö, sillon ei oo mestaa mihin luuri laittaa.

Luulis että sieneen lähteneillä ois luuri, mutta ei sit kai koska tuttu paikka. Tokas kyllä sit, että pitää varmaan ensikerralla ottaa.

Back
Ylös Bottom