Onko mitään pieruhommia?
Ei vielä. On ollu vasta ryystöhommia, afrikkahommia ja nyt häjyhommia. Viimeksi mainittu on vähän kyseenalaista, mutta Timo ja Jussi soittaa niin eikö se tässä nyt mene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko mitään pieruhommia?
Tramalia?Hommasin kolmannen työpaikan ittelleni, kyllähän ihmisellä harrastuksia pitää olla...
![]()
Tramalia?
Tuota tuli joskus syötyä urakalla, onneksi sisuskalut kesti.Yes sir.. Pitäähän sitä ihmisen palkkarinsa nauttia.
Tuota tuli joskus syötyä urakalla, onneksi sisuskalut kesti.
Miten sinulla voi olla mies, kun minullakaan ei ole?
Terveyskeskus lääkärit ovat nykyään lähes kaikki aivan perseestä, huolto ei nyky suomessa enää pelaa. Kuka saatana haluaa jonkun burana respan kun sitä saa ilmankin. Nuoret lääkärit on peloteltu että luvat lähtee, naislääkärit ovat muuten vaan yleensä nihilistejä. Vanhemmat mieslääkärit taasen hyvällä säkällä osaavat harjoittaa ammattiaan ja todella hoitavat potilasta.Tuntuu ihan lottovoitolta kun on koko kroppa ihan paskana. Mä ihmettelen välillä että oon ylipäätään hengissä, joskus kun meni selkä kunnolla paskaks ja muutama yö tuli valvottua, meni mm. Dolania, voltarenia. diapamia, sirdaludia, panadolia, panacodia ym. samaan aikaan. Sairaalassa vielä kaks piikkia perseeseen samalla ni sai jopa ehkä tunnin nukuttua. Seuraavana päivänä terveyskeskuksessa lääkäri meinas että Voltaren toisella nimellä auttais asiaa... Viimeksi tarjos reseptia 800mg Buranaan. Ilo maksaa veroja tästä paskasta :D
Sitä minäkin olen joskus miettinyt enkä ole vastausta keksinyt. Pitää kysyä tuolta vokotilta.
Terveyskeskus lääkärit ovat nykyään lähes kaikki aivan perseestä, huolto ei nyky suomessa enää pelaa. Kuka saatana haluaa jonkun burana respan kun sitä saa ilmankin. Nuoret lääkärit on peloteltu että luvat lähtee, naislääkärit ovat muuten vaan yleensä nihilistejä. Vanhemmat mieslääkärit taasen hyvällä säkällä osaavat harjoittaa ammattiaan ja todella hoitavat potilasta.
Olen muuten alasti (sylvi)