Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei se vielä lähde mutta jäähän tuommoinen saldoksi pohjalle. Edellisestä oli yli vuosi aikaa, mutta ehtii sekin siihen kahden vuoden kiintiöön. En siis kannata ylinopeutta tai syytä systeemiä, mutta minuakin olisi voinut ansaitusti sakottaa niin paljon pahemmistakin teoista, niin sitten pitää joutua tuollaisen saalistussakotuksen takia maksamaan. :D

Minä kyllä ajattelen niin että kohdistan mielessäni tuon sakon sellaiseen tilanteeseen kun olen hävennyt omaa ajoani ja ansainnut tulla sakotetuksi, mutta ei ole ollut silloin poliisia paikalla. Se vähän lohduttaa. Tai ei se lohduta mutta tekee nöyremmäksi.

Vieläkin vituttaa, mutta aion nyt tuhlata poliisin resursseja, kun kerran on varaa seisottaa poliisimiehiä tuolla motarilla vajaa 200 m päässä nopeusrajoituksen vaihtumisesta. On varmaankin luoppoaikaa, ettei hänenkään tarvitse olla iltapäivällä turvaamassa lasten koulumatkoja taajamassa. Siispä pyydän selvitystä siitä, millä kriteereillä poliisi katsoo millaiset tehot kenellekin riittävät. Jonkinlainen linjaus siitä varmaankin on. Haluan varmistua siitä, että muiltakin vastaavanlaisen liikennevälineen omistajilta kysellään riittäisikö pienempikin, jotta voisin varmistua siitä, että kyseessä ei ole sukupuoleeni liittyvä asia. On tietysti ikävää, että nytkin somessa mustamaalaan poliisia, kun epäilen että poliisi harrastaa sovinismia ja vittuilua. Ikävää jos levittelen tällaisia asioita, jotka perustuvat vain omiin väärinkäsityksiini.

^ En oikein ymmärtänyt, mutta nopeusrajoitus alkaa merkistä. Piste.

Olen sen verran vähemmällä älyllä varustettu, etten ymmärrä kuinka voi olla niin vaikeaa noudattaa noita rajoituksia.

Kuten sanoin, minä hyväksyn sakon ja makoinkin sen jo, vaikka minusta tuollaisen saalistussakotuksen sijaan voisi löytyä tärkeämpääkin tekemistä poliisille. Vittuilua taas en oikein hyväksy, ja se nyt jäi vaivaamaan mieltä ja aiheuttamaan turhaa negatiivisuutta poliisia kohtaan.

Heh, luin ton sankarin Elämäni gangsterina-kirjan, joka meni ihan kelpo soopana. Vituttikin vähemmän lukea kuin esim. Tony Halmeen tarinat.

Yks kaveri on ruvennut hengaan noiden kanssa. Se vituttaa enemmän.

Nakki-Janne on eri tyyppi kuin gansteri-Lönnqvist. Luin itsekin tuon kirjan ja aika nopeaa luettavaahan se oli. Muutamia ihan mielenkiintoisia juttuja, mutta muuten retostelua naisjutuilla ja omalla kovuudella. Nythän Cannonballeilla ei mene enää vahvasti. Taisi se somehuoraus yms. kääntyä itseään vastaan.

Sitä ihmettelen, mikä saa porukkaa mukaan tuohon, jos lähtökohdat eivät ole aivan onnettomat. Toivottavasti kaverisi tulee järkiinsä. Vaikka he väittävätkin vain ajelevansa moottoripyörillä...

Ehkäpä on olemassa joku utopialandia jossa ei tarvitse kuunnella kettuilua, ei ole tullut vastaan.

Mutta joltain poliisilta nyt on turha odottaa käytöstapoja, kaikki energia menee ajan seuraamiseen milloin pääsee donitsille. Joko digitaalista tai viisarista, kumpaa nyt sattuu osaamaan lukea.

Sitä ihmettelen, mikä saa porukkaa mukaan tuohon, jos lähtökohdat eivät ole aivan onnettomat. Toivottavasti kaverisi tulee järkiinsä. Vaikka he väittävätkin vain ajelevansa moottoripyörillä...
Ihmettelen minäkin, vaikka ko. tapauksen kohdalla on aika vahva veikkaus vaikuttaneista asioista. Niistä ei vaan täällä viiti kirjoitella enempää. Pitäs varmaan oikeasti jossain kohtaa istua alas ja rupatella, että mikä hällä on meininki.

Tjahas. Sit pitäs lähteä kärventymään tuonne aurinkoon. Osapuilleen 15 astetta liian kuuma täällä...

On se niinkin. Olen vain niin herkkä nainen etten kestä vittuilua. Olisin voinut pyytää selvitystä kun oli jo lappu kourassa, mutta kerrankin olin hiljaa, koska vitutti niin paljon että lauseiden muodostaminen tuntui ylivoimaiselta ponnistukselta.

Miten he vittuilivat?

Otin vittuiluna kyselemisen siitä, miksi minulla pitää olla tuollainen kulkuväline, että eikö riittäisi pienempikin (tehottomampi). Kyseessä ei kuitenkaan ollut mikään turboraketti vaan normaali sporttinen kulkuväline. Haluaisin tietää, inttääkö kaikilta samaa vai pelkästään naisilta.

Otin vittuiluna kyselemisen siitä, miksi minulla pitää olla tuollainen kulkuväline, että eikö riittäisi pienempikin (tehottomampi). Kyseessä ei kuitenkaan ollut mikään turboraketti vaan normaali sporttinen kulkuväline. Haluaisin tietää, inttääkö kaikilta samaa vai pelkästään naisilta.

Odotan kyllä mielenkiinnolla saatko muuta vastausta kuin kieltämisen ettei me mitään vittuiltu. Tai sitäkään.

e: itse kun ei voi oikein edes piilovittuilla, kun joutuu heti jotain lappuja täyttelemään

Viimeksi muokattu:
Samaa on minultakin kysytty, vaikka autossa oli tuolloin hädintuskin yli 200 kaakkia. Kyseli vielä, että eikös ole aika kovat verot...on.

polkupyörä

Minun valintani: tuossa gategoriassa
en ole saanut sakkoja: ko. kulkupelillä
Kyllä kohta tulee etukilvet fillareihin, kun kamerat alkaa napsumaan: 59/40 km/h

fillarikaahari0609etuMP_503_uu.jpg

Back
Ylös Bottom